“Wróżka” z redaktor prowadzącą i kolejnymi zmianami

Od sierpnia br. redaktor prowadzącą miesięcznika “Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot) została Dorota Jastrzębowska. Wydawca wprowadził też kolejne zmiany w magazynie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Funkcja redaktor prowadzącej to nowe stanowisko w redakcji. Jastrzębowska do “Wróżki” przeszła z miesięcznika “Mój Pies”, którego była naczelną. Funkcję redaktor naczelnej “Wróżki” przejęła natomiast Teresa Jaskierny-Kowalkowska, twórczyni i właścicielka pisma. Dotychczas naczelną magazynu była Joanna Derda, która nadal współpracować będzie z tytułem.

W sierpniowym wydaniu “Wróżki” wydawca wprowadził modyfikacje zawartości. Pojawiły się nowe rubryki, m.in. “Rozmowy o miłości (i seksie)” i “Tajemnice snów”, poszerzono dział “Historia jednego obrazu”. To kolejne zmiany w tytule po odświeżeniu jego szaty graficznej w kwietniu czy wprowadzeniu w czerwcu okładki z gwiazdą. Mają one na celu przekształcenie “Wróżki” w magazyn lifestylowy.

Najnowszy numer “Wróżki” liczy 150 stron, ukazał się w nakładzie 115 tys. egz. i w normalnej cenie 8,99 zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych