„Wszystko halo!” i Richard Branson w kampanii Virgin Mobile Polska (wideo)

Rozpoczyna się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek sieć komórkową Virgin Mobile Polska. Akcję - przebiegającą pod hasłem „Wszystko halo!” - przygotowały agencja Work-Room wspólnie z Przemysławem Bogdanowiczem oraz dom mediowy Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem wizerunkowej kampanii reklamowej Virgin Mobile Polska jest 45-sekundowy spot telewizyjnym, w którym na krótko pojawia się w Londynie Richard Branson, twórca marki i koncernu Virgin, a potem występują różne grupy młodych osób w Polsce, do których kierowana jest oferta nowej sieci. - Na swojej drodze kamera spotka bardzo różnych ludzi, młodszych, starszych, mniej lub bardziej zwariowanych. Zależało nam na tym, aby pokazać, że Virgin Mobile jest już w Polsce właśnie dla nich, dla tych wszystkich, którzy czekali na ofertę na kartę łączącą świetne ceny z najwyższą jakością obsługi klienta - opisuje Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.

Spot od 6 października przez niecałe dwa tygodnie będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz tematycznych (z oferty TVN, Polsatu i Atmediów). Reklamy wizerunkowe pojawią się też na outdoorze i w internecie (oprócz reklam działania w serwisach społecznościowych YouTube, Pinterest, Twitter i Google+).

grafika

Jednocześnie już rozpoczęła się produktowa odsłona kampanii Virgin Mobile Polska. Promowane są w niej dwa podstawowe elementy oferty sieci: 19 groszy za minutę połączenia do innych sieci krajowych oraz 50 proc. ekstra do każdego doładowania.

grafika

Kampania produktowa obejmie outdoor (tablice 12x3 i 12x4, siatki wielkoformatowe), internet oraz działania i materiały BTL (plakaty na 90 uczelniach w całym kraju, zawieszki na drzwi w 80 akademikach, branding 60 kiosków w 8 największych miastach, reklamy w 84 studenckich pubach i barach). W październiku do emisji w telewizji trafią też dwa 15-sekundowe spoty.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja komunikacyjna Work-Room we współpracy z Przemysławem Bogdanowiczem, który wyreżyserował spot. Natomiast za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej