Wyborcza.pl uruchamia nowy cykl wideo o kobietach w stulecie uzyskania przez nie praw wyborczych

Serwis Wyborcza.pl wystartował z nowym cyklem wideo: „#Jestem”. To internetowe programy, mające pokazać wiele twarzy współczesnej kobiety. Pretekstem jest 100-lecie uzyskania praw wyborczych przez kobiety.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Wyborcza.pl uruchamia nowy cykl wideo o kobietach w stulecie uzyskania przez nie praw wyborczych

Materiały wideo mają przedstawiać, jak w ciągu minionego stulecia zmieniały się same kobiety, a także ukazać, co sprawia, że są teraz właśnie takie a nie inne. Za projekt odpowiada dział wideo „Gazety Wyborczej”. W ramach cyklu prezentowane będą zarówno portrety kobiet, jak i reportaże, animacje oraz rozmowy. Pokazane zostaną kobiety w różnym wieku, wykonujące różne zawody, ekspertki w rozmaitych dziedzinach.

Program będzie emitowany cztery razy w miesiącu na stronie Wyborcza.pl i profilu Wideo Wyborcza.pl. na Facebooku. Pierwsze dwa odcinki (każdy trwa ok. 8 minut) można oglądać od 8 marca br. Cykl potrwa do 28 listopada, czyli dokładnie do dnia jubileuszu stulecia nadania Polkom praw wyborczych. W pierwszym odcinku - rozmowa z Sylwią Spurek, zastępczynią Rzecznika Praw Obywatelskich ds. równego traktowania.

Zespół wideo "Gazety Wyborczej", działający od połowy 2013 r., początkowo tworzył treści dopełniające materiały publikowane na Wyborcza.pl. Z roku na rok poszerzał swój zakres działań - obecnie reporterzy, realizatorzy i dziennikarze tworzą cykle wideo, reportaże i relacje, a także formaty wideo dla klientów zewnętrznych.

Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 96 668 egz., pierwszy raz spadając poniżej poziomu 100 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"