SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wybrano finalistę konkursu “Bierz co chcesz! Najdłuższe 150 sekund w historii Media Markt.”

Znany jest już Finalista konkursu “Bierz co chcesz. Najdłuższe 150 sekund w historii Media Markt”. Spośród ponad 210 000 zgłoszeń jury wybrało odpowiedź 19-letniego Piotra z Pionek.

Wybrano finalistę konkursu “Bierz co chcesz! Najdłuższe 150 sekund w historii Media Markt.”

Konkurs „Bierz co chcesz. Najdłuższe 150 sekund w Media Markt” wzbudził ogromne zainteresowanie. Do północy 17 lutego do Media Markt wpłynęło ponad 210 000 zgłoszeń odpowiadających na pytanie konkursowe „Co kupiłbyś w Media Markt w 150 sekund, gdybyś miał nieograniczoną ilość pieniędzy?”. Zdecydowana większość uczestników w swoich zgłoszeniach twierdziła, że postawiłaby na niewielki gabarytowo, łatwy do przenoszenia sprzęt, w tym na nowości technologiczne: laptopy, iPady, smartfony, aparaty fotograficzne, konsole do gier, telewizory oraz sporadycznie na sprzęt AGD.

- Mieliśmy nadzieję, że nasza nowa akcja zaciekawi wiele osób, ale nie spodziewaliśmy się aż tak wielkiego zainteresowania - mówi Ewelina Piątek, marketing manager Media Markt.

Wielki Finał akcji odbędzie się 20 lutego w sklepie Media Markt w podwarszawskich Markach. Tuż po zamknięciu marketu dla kupujących, o godzinie 21.00 Piotr wystartuje biegu o wielkie zakupy w Media Markt. Jedynym ograniczeniem w zakupach będzie czas: Finalista będzie miał 150 sekund na wybranie i własnoręczne dostarczenie na linię mety wymarzonego sprzętu elektronicznego.

Podobna akcja organizowana była już w Hiszpanii dla 100-milionowego klienta Media Markt, gdzie zwycięzca w ciągu wyznaczonych 120 sekund stał się właścicielem sprzętu o wartości 28.144 euro.

Przebieg Wielkiego Finału zostanie sfilmowany i udostępniony na stronie mediamarkt.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wybrano finalistę konkursu “Bierz co chcesz! Najdłuższe 150 sekund w historii Media Markt.”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
diabeł boruta
Ciekawe jakie było kryterium i jak się przedstawia "praca" tzw. laureata. Akurat "klient" z Mazowsza. Poczekam na komentarze, ile będzie wierzyło w uczciwość tego gremium jury zwanym. A może to znowu jak to u nas bywa znajomy królika czyli zwykle oszustwo? Dlaczego nie podaje się do wiadomości publicznej "tekstu" tego "zwycięscy" a także innych tekstów bliskich w/g "jury" pierwszego miejsca? Czyżby to była znowu wielka lipa? Ciekawe co sądzą czytelnicy.
1 0
odpowiedź
User
mike87
Ponieważ to był znajomy królika, więc już wiesz dlaczego nie podaje się tekstu do wiadomości publicznej logicznym jest też fakt, że musiał to być ktoś z Warszawy lub jej okolic reasumując w naszym poje..nym państwie oszuści są na każdym kroku.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing