SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i Polsat liderami. „M jak miłość” i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, program „Sanatorium miłości” i dziennik „Fakty”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 10 do 16 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,93 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był reality-show „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,49 mln widzów, co przełożyło się na 23,79 proc. udziału.

„Fakty” TVN liderem programów informacyjnych

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 10 lutego na antenie tej stacji obejrzało 3,42 mln widzów (23,75 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,59 mln widzów (emisja 10 lutego; 12. lokata). Do zestawienia top 20 na 15 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,49 mln oglądających (niedziele wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,46 mln oglądających (niedziela; 16. pozycja).

Czwarte miejsce w ogólnym rankingu zajął konkurs PŚ w skokach narciarskich 2019/2020, który odbył się w niedzielę w Bad Mitterndorf. Relacja w samej TVP1 miała średnio 3,26 mln osób, co dało stacji 29,28 proc. udziału. Konkurs transmitowany był również w Eurosporcie (widownia na poziomie 970 tys. osób). Łącznie zawody obejrzało 4,23 mln widzów.

Czołową piątkę uzupełnia medyczny serial TVP2 „Na dobre i na złe”. Odcinek produkcji - pokazany 12 lutego - miał 3,12 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 21,16 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,75 mln osób, co dało TVP2 31,53 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,32 mln widzów; 27,19 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1,05 mln; 20,61 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w grupie wszystkich widzów

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,65 pkt. proc. do 10,31 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,98 proc. (wzrost o 0,09 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,79 proc. (do góry o 0,15 pkt. proc.).

Czwarty był TVN (stacja ta miała 7,82 proc. udziału; + 0,50 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,51 proc. do 35,90 proc.

Grupa komercyjna dla Polsatu

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,67 pkt. proc. do 10,70 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 10,33 proc. (do góry o 0,91 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,41 pkt. proc. do 8,64 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 1,03 pkt. proc. do 6,99 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,38 pkt. proc. do 10,33 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami. „M jak miłość” i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pollaa
Pierwsza miłość 21% w komercyjnej, wow.
odpowiedź
User
555
Piłsudski to totalna klapa, a tyle kasy poszło.
odpowiedź
User
Jamak
brawoo TVN FAKTY LIDEREM :-) TVP Wiadomości straciły widzów hahaha cyrk...
odpowiedź