SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

100 nagród w konkursie Złote Spinacze. Najlepszą agencją MSL, Małgorzata Mejer i Iga Świątek Gwiazdami PR

Związek Firm Public Relations po raz 20. rozdał nagrody w konkursie Złote Spinacze dla najlepszych kampanii PR. Jury przyznało łącznie 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL. Tytuły Gwiazdy PR trafiły do Małgorzaty Mejer, dyrektorki ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble oraz najlepszej na świecie tenisistki Igi Świątek.

Ogłoszenie wyników i przyznanie nagród w konkursie Złote Spinacze odbyło się 2 grudnia podczas uroczystej gali. O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało prawie stuosobowe jury, obradujące w sześciu grupach jurorskich, którym przewodniczył Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” otrzymała agencja MSL. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Grupa Komunikacja Plus, zaś trzecia była agencja Linkleaders.

Małgorzata Mejer i Iga Świątek Gwiazdami PR

Zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniona nią została w tym roku Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble, która od 1995 r. odpowiada za działania PR-owe tej firmy w Polsce, a od 2011 r. w regionie Europy Centralnej. Obok odpowiedzialności za komunikację korporacyjną pełni też funkcję rzecznika prasowego. W jury konkursu Złote Spinacze jest od samego początku jego istnienia, czyli od dwudziestu lat.

Małgorzata Mejer

W tegorocznej edycji konkursu zarząd ZFPR postanowił przyznać wyjątkowo również drugą nagrodę Gwiazdy PR, która trafiła do Igi Świątek, aktualnie najlepszej na świcie tenisistki. W imieniu zawodniczki wyróżnienie odebrała jej PR managerka Paula Wolecka.

Iga Świątek zwraca się do uczestników gali Złotych Spinazce, fot. Justyna Dąbrowska-Cydzik WM

- Ostatnie lata, a zwłaszcza ostatnie miesiące, nie przestają być trudne i pełne wyzwań w wymiarze zdrowotnym, środowiskowym czy humanitarnym. W tych często mrocznych czasach tym bardziej potrzebujemy jasnych gwiazd, które dają nadzieją na lepszą przyszłość. Z tego powodu wyjątkowo postanowiliśmy uhonorować tytułem Gwiazdy PR dwie osoby, które stanowią wzorce zaangażowania i drogowskazy dla całej branży PR - mówi Agnieszka Bacińska, wiceprezeska zarządu ZFPR.

W roku ubiegłym jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication. Gwiazdą PR został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland.

Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu Złote Spinacze.

Złote Spinacze 2022 - lista nagrodzonych

Kategorie główne:

PR korporacyjny

ZŁOTO

Transformacja dekady: Tesco zamienia się w Netto / Lighthouse, Netto Polska

SREBRO

Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse

BRĄZ

Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42

PR produktu

SREBRO

Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl

BRĄZ

SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

BRĄZ

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MediaHub

Issue management i komunikacja kryzysowa

ZŁOTO

OZE ma prawa! / Pan Pikto

SREBRO

„Dziady” / A.D. 2021 – niezależność / Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

SREBRO

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

Advocacy i Public Affairs

ZŁOTO

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

SREBRO

Koalicja „Dbamy o wodę”, Kampania: Liczy się każda kropla / FleishmanHillard, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój (Danone)

BRĄZ

Jutro w Polsce / MullenLowe Warsaw, Agora, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza

Kampania społeczna

ZŁOTO

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan

SREBRO

„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank

SREBRO

Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS

BRĄZ

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

PR pro bono

ZŁOTO

UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan

SREBRO

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

BRĄZ

Wielkie badanie dziecięcych szpitali / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Nurofen (Reckitt), Pozytywna Dyscyplina

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO

Feel the Pepco Values, czyli nowa odsłona wartości! / MJCC, Pepco Poland

SREBRO

Evergreen Festival czyli jak odzyskać serca pracowników / Grupa Żywiec

BRĄZ

NA LUZIE O BHP / MOSQI.TO, ING Bank Śląski

Event komercyjny

ZŁOTO

OLX Praca Know How 2022 / Live Age, OLX

SREBRO

MAYBELLINE NEW YORK STORIES / L’Oreal Polska, PWR.GG, Creative PRO, Warner Music Poland, Platinium Cast

BRĄZ

Piłka znów w grze! Tysiące dzieci wróciły na boiska / Grupa Komunikacja Plus, Polski Związek Piłki Nożnej, Maspex

Event społeczny

ZŁOTO

10 lat Pikniku Niepodległościowego w Łodzi / 3PR Consulting, Manufaktura Łódź

BRĄZ

Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

BRĄZ

Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / FleishmanHillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

Launch produktu, usługi lub firmy

ZŁOTO

Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

SREBRO

Jasnum – Menopauza to nie pauza / 38 Content Communication, USP Zdrowie

SREBRO

Launch platformy Disney+ w Polsce / The Walt Disney Company Polska

Sustainability i CSR Communications

ZŁOTO

Komunikacja projektu „Daj swoim butom drugie życie” / Grupa CCC

SREBRO

Program zatrudnienia osób neuroróżnorodnych w P&G / MSL, Procter & Gamble, asperIT

BRĄZ

Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik

PR miejsca, miasta lub regionu

ZŁOTO

Znikający Mural / IMMOFINANZ

SREBRO

wilcza for/rest / TOUCH.PR, wilcza for/rest

BRĄZ

STS mecenasem muralu Kazimierza Górskiego / STS

Social media

ZŁOTO

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

SREBRO

Żeńska końcówka okiem 18000 Polek i 20 influencerek / Linkleaders, Pracuj.pl

BRĄZ

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

Business-to-Business PR

SREBRO

Lepszy Szef: Dell Technologies x Intel x monday comms / monday comms, Dell Technologies, Intel

SREBRO

Razem dla innych razem dla siebie. Unicef dla biznesu / 38 Content Communication, Unincef Polska

BRĄZ

Noc dla Klimatu / Danfoss Poland, MAKE Event

PR finansowy i relacje inwestorskie

BRĄZ

STS – największy bukmacher w Polsce debiutuje na GPW / STS Holding

Media Relations

ZŁOTO

EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska

SREBRO

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk

SREBRO

Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl

Employer Branding

ZŁOTO

MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości / Linkleaders, mBank

SREBRO

Impact Stories / Deloitte Poland

SREBRO

Zgadzam się / Nie zgadzam się / MOSQI.TO, ING Bank Śląski

Content marketing - branded content

ZŁOTO

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

SREBRO

Łączy nas napięcie – portal naładowany wiedzą / Euvic Digital, TIM

BRĄZ

Lenovo i szachy: arc. Jan-Krzysztof Duda ambasadorem Lenovo / Deep Sense, Lenovo Polska

BRĄZ

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

Custom Publishing

ZŁOTO

Kurier Specjalny OLX / OLX, dotrelations

SREBRO

ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine / GoldenSubmarine

BRĄZ

ERC Inspiration Book / Planet Partners

Wsparcie Ukrainy

ZŁOTO

Biedronka – wspólnie dla Ukrainy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

SREBRO

Butik Pełen Dobra / Port Łódź

BRĄZ

InPost, Rafał Brzoska i Omenaa Mensah z pomocą Ukrainie / Big Picture, InPost, Omenaa Foundation, Fundacja Rafała Brzoski

BRĄZ

SAFER Ukraine / 24/7Communication, St. Jude, Finn Partners

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

ZŁOTO

Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication, Samsung Polska

SREBRO

Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

BRĄZ

Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT Games, WebTalk, UCK Agency

Finanse

ZŁOTO

Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency

SREBRO

Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words, Publicis Worldwide

BRĄZ

Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

BRĄZ

EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska

Uroda, higiena i wellness

ZŁOTO

„Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank

SREBRO

1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland

SREBRO

Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL, Procter & Gamble

Moda i styl życia

SREBRO

YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MediaHub

SREBRO

Dbaj o ubranie – w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP

BRĄZ

Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com

Sektor spożywczy

ZŁOTO

Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald’s Polska, DDB, OMD, Isobar Polska

BRĄZ

Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu by Anna Lewandowska

BRĄZ

Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communincation

Kultura i media

ZŁOTO

MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel

BRĄZ

Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska

Medycyna i zdrowie

ZŁOTO

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk

BRĄZ

Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

BRĄZ

@JestemOpiekunem / MSL, Nutricia

Sport, turystyka i rekreacja

ZŁOTO

Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus, Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival

BRĄZ

Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / FleishmanHillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

BRĄZ

Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

ZŁOTO

Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik

SREBRO

Znikający Mural / IMMOFINANZ

SREBRO

Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42

Przemysł i infrastruktura

ZŁOTO

Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse

SREBRO

„M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC

BRĄZ

Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive Polska

Motoryzacja i transport

ZŁOTO

Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland

SREBRO

SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

BRĄZ

OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” – Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO

NGO i sektor publiczny

ZŁOTO

Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS

SREBRO

Najmłodszy headhunter na świecie / MSL, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

BRĄZ

Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland

Kategorie specjalne:

Kreatywność

ZŁOTO

Pierwsza Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska

Efektywność

ZŁOTO

Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia

Research&Insight

ZŁOTO

Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain

Dołącz do dyskusji: 100 nagród w konkursie Złote Spinacze. Najlepszą agencją MSL, Małgorzata Mejer i Iga Świątek Gwiazdami PR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Tam jest więcej nagród niż kampanii PR.
0 0
odpowiedź