„Wyzwanie smaku” Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)

W lipcu zacznie się druga edycja akcji „Wyzwanie smaku”, w ramach której konsumenci mogą sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One i Ewesa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wyzwanie smaku” Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)

W ramach kampanii organizowane będą eventy, podczas których wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział w teście-zabawie i sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola (oba napoje będą podawane w nieoznaczonych kubkach). W tym roku serwowana też będzie Pepsi Max, wiosną br. wprowadzona w wersji bez cukru (więcej na ten temat).

Pierwszy raz akcja „Wyzwanie smaku” została zorganizowana w Polsce latem ub.r. (zobacz szczegóły).

Do emisji trafił już spot zapowiadający nową edycję kampanii, który też podsumowuje jej zeszłoroczną odsłonę. Ponadto działania są prowadzone w internecie, m.in. na facebookowym fanpage’u i w serwisie internetowym Pepsi.

Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, natomiast działania PR realizuje agencja Questia. Działania w internecie prowadzi agencja Digital One, a za organizację eventów odpowiada agencja Ewesa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"