SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka Nano pokazuje, jak robić zakupy #NANOrmalnie

Żabka Nano wystartowała z nową kampanią promocyjną w digitalu pod hasłem #NANOrmalnie. Akcję przygotowały Polot i Value Media. 

Celem akcji jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji w aplikacji Żaapka.

– Kampania #NANOrmalnie ma na celu wzmacnianie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić do korzystania z wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych osoby, które z różnych względów się na to jeszcze nie zdecydowały. Mówimy, że w Żabce Nano zakupy zrobisz #NANOrmalnie, czyli lepiej niż zwykle. Podkreślamy jednocześnie zalety naszego formatu – dostępność, wygodę, szybkość i personalizację procesu zakupowego – mówi Andrzej Popławski, Nano sales & marketing lead w Żabka Future.

Żabka Nano pokazuje, jak prosto robić zakupy

Kreacje przygotowane na potrzeby akcji wykorzystują zabawę słowem, w humorystyczny sposób tłumaczą, jak kupować w Żabce Nano. Podkreślają też przewagi zakupów w autonomicznych sklepach sieci, m.in. dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, łatwość korzystania ze sklepów, szybkość procesu zakupowego, dostępność asortymentu spersonalizowanego

Kampania prowadzona jest na najpopularniejszych platformach reklamowych online. Animacje promujące Żabkę Nano są m.in. stylizowane są na rozmowy prowadzone na Messengerze, Tinderze czy w Microsoft Teams. Reklamy targetowane są geograficznie, w dużych miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, m.in. w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu, a także w oparciu o retargeting i wcześniejsze zainteresowanie skorzystaniem ze sklepów Żabka Nano.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Polot. Zakupem mediów OOH zajęła się agencja Value Media. 

Dołącz do dyskusji: Żabka Nano pokazuje, jak robić zakupy #NANOrmalnie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl