Żakowski, Paradowska i Kolenda-Zaleska w kampanii „Kultura się liczy”

W radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania społeczna „Kultura się liczy”. W akcję – prowadzoną przez Narodowe Centrum Kultury – zaangażowali się dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania startująca właśnie pod hasłem „Kultura się liczy” podkreśla, że to kultura, stereotypowo zaliczana wyłącznie do sfery generującej koszty, pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki, kreuje potrzeby estetyczne oraz popyt na nowe, bardziej wyrafinowane produkty i usługi. W ramach akcji – skierowanej przede wszystkim do mieszkańców największych miast – o znaczeniu kultury mówią w radiowych spotach dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska. Ponadto na potrzeby kampanii zostanie zrealizowanych pięć 30-sekundowych reklam, w których wystąpią Henryka Bochniarz, Krystyna Janda, Kayah, Tomasz Bagiński i Ryszard Krynicki.

grafika

Akcja jest obecnie prowadzona w radiu (Tok FM), internecie (bannery m.in. na wp.pl, blog kulturasieliczy.pl, forum w serwisie kongreskultury.pl) oraz na outdoorze (200 nośników typu fullback i citylight w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku).

Kreację graficzną kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – przygotowało studio brandingowe sayMe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]