Żakowski, Paradowska i Kolenda-Zaleska w kampanii „Kultura się liczy”

W radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania społeczna „Kultura się liczy”. W akcję – prowadzoną przez Narodowe Centrum Kultury – zaangażowali się dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania startująca właśnie pod hasłem „Kultura się liczy” podkreśla, że to kultura, stereotypowo zaliczana wyłącznie do sfery generującej koszty, pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki, kreuje potrzeby estetyczne oraz popyt na nowe, bardziej wyrafinowane produkty i usługi. W ramach akcji – skierowanej przede wszystkim do mieszkańców największych miast – o znaczeniu kultury mówią w radiowych spotach dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska. Ponadto na potrzeby kampanii zostanie zrealizowanych pięć 30-sekundowych reklam, w których wystąpią Henryka Bochniarz, Krystyna Janda, Kayah, Tomasz Bagiński i Ryszard Krynicki.

grafika

Akcja jest obecnie prowadzona w radiu (Tok FM), internecie (bannery m.in. na wp.pl, blog kulturasieliczy.pl, forum w serwisie kongreskultury.pl) oraz na outdoorze (200 nośników typu fullback i citylight w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku).

Kreację graficzną kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – przygotowało studio brandingowe sayMe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe