SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zamiana żon” nowością w wiosennej ramówce TTV

Wiosną przyszłego roku na antenie TTV zadebiutuje show „Zamiana żon”, w którym dwie rodziny zamienią się żonami.

Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV, fot. tvnLidia Kazen, dyrektor programowa TTV, fot. tvn

Formuła reality show zakłada, że domownicy z dwóch skrajnie różniących się od siebie rodzin na jakiś czas zamienią się żonami. Ma być to test sprawdzający, jak poradzą sobie z innymi zasadami życia domowego. Małżonkowie przekonają się, czy potrafią żyć czasowo z innym partnerem czy partnerką.

Program zadebiutuje w TTV wiosną 2018 roku. Stacja nie ujawnia na razie dokładnej daty premiery programu oraz w jakim paśmie będzie emitowany.

- „Zamiana żon” jest kolejnym programem TTV na licencji, bijącym rekordy popularności w 22 krajach na świecie. Format zdobył nagrodę BAFTA i Złotej Róży za najlepszy reality show - komentuje Lidia Kazen, dyrektor programowa telewizji TTV.

Za realizację programu odpowiada Mass Koncept, producent polskich „Dam i wieśniaczek”, „Dżentelmenów i wieśniaków”, „Drugiej Twarzy”, czy formatów „Kossakowski. Inicjacja”, „Ostre cięcie” i „Przepustka”.

W 2007 roku program "Zamiana żon" na podstawie brytyjskiego formatu "Wife Swap" emitowała stacja TV4.

W październiku br. TTV była liderem stacji tematycznych w grupie komercyjnej, z 2,42 proc. udziałów w rynku (wzrost o ponad 28 proc. w relacji rdr). W grupie wszystkich widzów udział ten wynosi 1,88 proc.

Dołącz do dyskusji: „Zamiana żon” nowością w wiosennej ramówce TTV

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
markus
I dziwić się, że islam wygrywa. Oni takich idiotyzmów nie mają.
odpowiedź
User
jerz_jeży
Oby Mass Koncept zrobił to lepiej niż Endemol dla TV4 w 2007 roku.
odpowiedź
User
Nie licz na to, zerknij co do tej pory robili sam zrozumiesz, że niżej upaść nie można!
Oby Mass Koncept zrobił to lepiej niż Endemol dla TV4 w 2007 roku.
odpowiedź