„Zapewniamy energię” w świątecznej kampanii PGE (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, pod hasłem „Zapewniamy energię”. Działania przygotowane m.in. przez Scholz&Friends Warszawa mają podkreślać ciepły wizerunek firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania z jednej strony wprowadza nową platformę komunikacyjną, której kontynuacją będą działania prosprzedażowe w przyszłym roku. Z drugiej ma budować świadomość marki i podkreślać jej ciepły, przyjazny każdemu klientowi, wizerunek.

Kampania telewizyjna składa się z dwóch 30-sekundowych spotów - wprowadzającego i świątecznego. Przedstawia ludzi z pasją, którzy nie boją się realizować własnych marzeń. To główne przesłanie startującej właśnie kampanii - PGE zapewnia energię, by bez przeszkód można było poświęcić się swoim pasjom.

Spoty emitowane są w stacjach telewizyjnych (kanały ogólne i tematyczne), kinach, platformach VoD (video na żądanie). Nowe kreacje reklamowe PGE pojawią się również w prasie, internecie oraz na kilkuset nośnikach outdoorowych w całym kraju. Ich uzupełnieniem będą działania niestandardowe. W Warszawie na placu przy stacji Metro Centrum stworzony zostanie mural nawiązujący do kampanii. Dodatkowo w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Warszawie w podziemnych przejściach przygotowany zostanie „mapping”, czyli świetlne widowisko, w którym „świetliki” z kampanii wchodzić będą w interakcje z przechodniami.

Na potrzeby kampanii powstała również strona internetowa zapewniamyenergie.pl. Z kolei na profilu PGE na Facebooku zamieszczony zostanie kreator kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi, które użytkownicy będą mogli udostępniać swoim znajomym lub wysłać za pomocą unikalnego linka w wybrany przez siebie sposób.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, za działania w internecie - agencja K2, aktywności na Facebooku wspiera FaceAddicted, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Scholz&Friends Warszawa pracuje dla PGE od jesieni br. po tym, jak przejęła obsługę reklamową tej firmy od agencji PZL (więcej na ten temat).

Pod koniec listopada br. z kampanią wizerunkową ruszyła konkurencyjna wobec PGE firma Energa (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana