„Zapewniamy energię” w świątecznej kampanii PGE (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, pod hasłem „Zapewniamy energię”. Działania przygotowane m.in. przez Scholz&Friends Warszawa mają podkreślać ciepły wizerunek firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania z jednej strony wprowadza nową platformę komunikacyjną, której kontynuacją będą działania prosprzedażowe w przyszłym roku. Z drugiej ma budować świadomość marki i podkreślać jej ciepły, przyjazny każdemu klientowi, wizerunek.

Kampania telewizyjna składa się z dwóch 30-sekundowych spotów - wprowadzającego i świątecznego. Przedstawia ludzi z pasją, którzy nie boją się realizować własnych marzeń. To główne przesłanie startującej właśnie kampanii - PGE zapewnia energię, by bez przeszkód można było poświęcić się swoim pasjom.

Spoty emitowane są w stacjach telewizyjnych (kanały ogólne i tematyczne), kinach, platformach VoD (video na żądanie). Nowe kreacje reklamowe PGE pojawią się również w prasie, internecie oraz na kilkuset nośnikach outdoorowych w całym kraju. Ich uzupełnieniem będą działania niestandardowe. W Warszawie na placu przy stacji Metro Centrum stworzony zostanie mural nawiązujący do kampanii. Dodatkowo w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Warszawie w podziemnych przejściach przygotowany zostanie „mapping”, czyli świetlne widowisko, w którym „świetliki” z kampanii wchodzić będą w interakcje z przechodniami.

Na potrzeby kampanii powstała również strona internetowa zapewniamyenergie.pl. Z kolei na profilu PGE na Facebooku zamieszczony zostanie kreator kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi, które użytkownicy będą mogli udostępniać swoim znajomym lub wysłać za pomocą unikalnego linka w wybrany przez siebie sposób.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, za działania w internecie - agencja K2, aktywności na Facebooku wspiera FaceAddicted, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Scholz&Friends Warszawa pracuje dla PGE od jesieni br. po tym, jak przejęła obsługę reklamową tej firmy od agencji PZL (więcej na ten temat).

Pod koniec listopada br. z kampanią wizerunkową ruszyła konkurencyjna wobec PGE firma Energa (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online