„Zbigniew Urbański: Prawdziwe zbrodnie” - pierwsza polska produkcja kanału 13 Ulica

W środę 29 października kanał 13 Ulica rozpocznie emisję nowego programu „Prawdziwe zbrodnie”, który prowadzi Zbigniew Urbański. Jest to pierwsza polska produkcja tej stacji.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Zbigniew Urbański: Prawdziwe zbrodnie” - pierwsza polska produkcja kanału 13 Ulica

„Zbigniew Urbański: Prawdziwe zbrodnie” to cykl amerykańskich programów dokumentalnych przedstawiający najgłośniejsze morderstwa. Każdy z ośmiu odcinków będzie opatrzony wprowadzeniem byłego policjanta Zbigniewa Urbańskiego.

W programie przedstawione zostaną historie m.in. Andersa Breivika, Andrew Cunanana, Jareda Lee Loughnera czy Michaela Ryana. Po emisji odcinka prowadzący porozmawia z ekspertami z zakresu kryminologii i psychologii, którymi będą: Andrzej Mroczek, Jan Gołębiowski, Bogdan Lach, Wiesław Zyskowski, Dariusz Loranty, Andrzej Komorowski oraz Ewa Woydyłło.

Premierę programu „Zbigniew Urbański: Prawdziwe zbrodnie” zaplanowano na środę 29 października o godz. 22.00.

Na kanale 13 Ulica zaprezentowany zostanie także nowy logotyp z hasłem „Miejsce zbrodni”. Nowy slogan ma wzmocnić pozycjonowanie stacji, jako kanału z programami kryminalnymi.

grafika

Wprowadzenie programu do ramówki wesprze kampania promocyjna w telewizji (kanały Universal Networks International Poland), TV guide’ach, internecie i social media.

Kreacją i produkcją spotów reklamowych zajął się dział on-air UNI w Londynie. Zdjęcia powstawały na terenie Warszawy oraz w jej okolicach, a także w specjalnie zaaranżowanym do tego celu studiu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział 13 Ulicy w marcu br. wyniósł 0,30 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały