„Zbuntowany anioł” poprawia wyniki TV Puls, ale przegrywa z TVN7

Siedem pierwszych odcinków „Zbuntowanego anioła” oglądało w TV Puls średnio 151 tys. osób. Stacja w czasie nadawania produkcji przegrywa z TVN7, ale telenowela notuje wyższe udziały od średnich wyników TV Puls.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Zbuntowany anioł” na antenie TV Puls pokazywany jest w dni powszednie o godz. 13.30, począwszy od 22 października br. Siedem pierwszych odcinków kultowej telenoweli oglądało średnio 151 tys. widzów, co przełożyło się na 3,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

TV Puls w czasie emisji produkcji przegrywa walkę o widza z TVN7, która nadaje wówczas powtórki programów „Sąd rodzinny” i „Sędzia Anna Maria Wesołowska”; i ma aż 14,92 proc. udziału. Puls wygrywa jednak z TV4 (serial „Tylko miłość”; 1,32 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Udział „Zbuntowanego anioła” jest wyższy od średniego dobowego udziału TV Puls, które w okresie od 22 do 30 października br. wyniósł 3,16 proc. w grupie 4+ oraz 3,69 proc. w 16-49.

Sporą popularnością cieszą się też powtórki telenoweli, które oglądać można następnego dnia o 12.30 (czyli tuż przed kolejnym premierowym odcinkiem serialu). Po sześciu odcinkach ich średnia oglądalność wyniosła 120 tys. widzów przy udziałach na poziomie odpowiednio 3,05 proc. oraz 4,70 proc.

„Zbuntowany anioł” to jedna z najpopularniejszych telenowel na świecie. Argentyński serial opowiada o losach wychowanej w domu dziecka pięknej Milagros Espozito, która zakochuje się z wzajemnością w pochodzącym z bogatej rodziny przystojnym Ivo. W rolach głównych w produkcji występują Natalia Oreiro i Facundo Arana (więcej na ten temat).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style