SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zdrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”. Gremi: to techniczna korekta

Od początku roku wzrosły ceny wydawanych przez Gremi Business Communication dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. - To normalna techniczna korekta cen - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Bąk, prezes GBC. O złotówkę więcej płacą również czytelnicy „Pulsu Biznesu”, wydawanego przez Bonnier Business Polska.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Od 2 stycznia br. wydania „Rzeczpospolitej” ukazujące się od poniedziałku do czwartku kupić można w cenie 4,20 zł (wzrost o 10 gr z 4,10 zł), a wydania sobotnie kosztują 4,70 zł (dotąd 4,50 zł). O 30 groszy - z 4,90 zł do 5,30 zł - poszła w góry również cena dziennika ekonomicznego „Parkiet”.

Prezes Gremi Business Communication Dariusz Bąk wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl, że podwyżki były minimalne, ale niezbędne, aby odpowiednio skorygować ceny w stosunku do kosztów funkcjonowania wydawnictwa. - Podjęte działania mają na celu zapewnienie pewnych środków finansowych. Podwyżki są niewielkie i wynikają z kosztów, które ponosi wydawnictwo, głównie związanych z zapewnieniem wysokiej jakości kontentu czy działalność redakcji - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Dariusz Bąk.

Od początku roku wzrosła również cena „Pulsu Biznesu” - za wydanie dziennika trzeba zapłacić 5,99 zł, czyli o złotówkę więcej niż w ub.r. W poniedziałek wydawnictwo Bonnier Business Polska nie odpowiedziało nam na pytania dotyczące wzrostu ceny.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 55 055 egz., a „Parkietu” - 5 135 egz. Z kolei „Puls Biznesu” sprzedawał się w ilości 10 594 egz.

Dołącz do dyskusji: Zdrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”. Gremi: to techniczna korekta

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cennik
Ceny wzrosły i sprzedaż wzrośnie. Jak to możliwe? Są na to sposoby :)) Ciemny lud to kupi i zaprzyjaźnieni reklamodawcy też. Ale to się niedługo skończy...
odpowiedź
User
Analityk
Ceny wzrosły, coraz gorsza jakość tekstów, które studenci dziennikarstwa przestali przygotowywać za darmo, bo wiedzę, że pracy nie dostaną. Tyle w temacie. Albo zaczniecie płacić dziennikarzom wprost proporcjonalnie do ich pracy, albo będziecie dalej notować spadki.
odpowiedź