Żebrowski i Hołowczyc reklamują Formułę Komfort dla Firm w Play (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca wprowadzoną niedawno przez Play nową Formułę Komfort dla Firm. Akcję, której twarzami są Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Banana, Makata, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii nowej Formuły Komfort dla Firm Żebrowski i Hołowczyc występują w typowych dla siebie rolach aktora i kierowcy. Reklamy podkreślają, że w tej taryfie otrzymuje się nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz pakiet danych 4G LTE i internet LTE do końca 2014 roku, a abonament za osobę wynosi 19,99 zł netto (zobacz szczegóły). Ponadto zaznaczają, że już co czwarta polska firma korzysta z usług Play.

grafika

Akcja reklamowa od poniedziałku jest prowadzona w telewizji, internecine, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały BTL).

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Banana, a sesję fotograficzną zrealizowało studio Makata. Działania w internecie prowadzi agencja Artegence, reklamy BTL przygotowała agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol