SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Znajdź przygodę” w kampanii Dog Chow

Z początkiem października wystartowała kampania promocyjna karmy dla psów Dog Chow produkowanej przez Nestlé Purina PetCare. Akcję przygotowała i realizuje agencja Ogilvy Action.

W ramach promocji Dog Chow w wybranych punktach sprzedaży, przy zakupie minimum trzech kilogramów tej karmy konsumenci otrzymują znaczki na specjalnych kuponach. Trzy zebrane znaczki uprawniają do odbioru jednej z trzech zabawek do wspólnej zabawy z psem: ringo, piłki na sznurze oraz szarpacza. Akcja jest skierowana do miłośników zwierząt świadomych w zakresie ich prawidłowego żywienia.

Promocji towarzyszą działania reklamowe w punktach sprzedaży. Za koncepcję strategiczną i obsługę kreatywną akcji odpowiada agencja Ogilvy Action, która została wybrana do tego zlecenia w przetargu.

Dołącz do dyskusji: „Znajdź przygodę” w kampanii Dog Chow

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
przynajmniej pies sie ucieszy
bo mogli dac w nagrodzie lakier do paznokci
dla pani
odpowiedź