SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Żołnierze Wyklęci - nowy energetyk od producenta Super Ruchacza. „Performance biznesowy”

Agencja 8k wprowadza na rynek nowy napój energetyczny pod nazwą Żołnierze Wyklęci. - Napój jest czymś w rodzaju performance biznesowego - takie połączenie biznesu z czymś  kontrowersyjnym, co będzie oddziaływać na odbiorców, czymś z pogranicza sztuki nowoczesnej i sprzedaży produktu - wyjaśniają przedstawiciele producenta nowego energetyka.

Article

Napój Żołnierze Wyklęci ma konkurować na rynku z takimi energetykami, jak Albański Raj, Popek Energy Drink, HWDP, Tiger czy Black. Ma kosztować ok. 3 zł, sprzedawany będzie od sierpnia w sklepach tradycyjnych oraz mniejszych sieciach handlowych. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że z racji na kontrowersje, jakie budzi, raczej nie planuje sprzedaży w dużych sieciach takich jak Żabka lub Biedronka.

W odpowiedni na pytania portalu Wirtualnemedia.pl producent nowego napoju informuje, że nie przewiduje w najbliższym czasie jego kampanii reklamowej. Przedstawiciele firmy twierdzą, że już stał się rozpoznawalny i liczą, że po pojawieniu się na półkach z pewnością jeszcze więcej osób o nim wspomni w social media. Dodają, że przy takiej skali sprzedaży, jaką planują, nie ma większego sensu inwestować dużych pieniędzy w reklamę - kluczem i tak będzie tutaj bezpośrednia sprzedaż do sklepów. To jest niszowy brand bez dużych szans na opanowanie znacznego udziału w rynku, więc tak naprawdę wystarczą działania z zakresu PR i marketingu niekonwencjonalnego - to powinno w zupełności wystarczyć do osiągnięcia pożądanych targetów sprzedaży.

Pytani o genezę nazwy energetyka „Żołnierze wyklęci”, 8k wyjaśnia, że uznano iż na rynku nie ma jeszcze żadnego napoju patriotycznego - a skoro tak, to dobrze byłoby go stworzyć. - Poza tym dla nas ten napój jest czymś w rodzaju performance biznesowego - takie połączenie biznesu z czymś kontrowersyjnym, co będzie oddziaływać na odbiorców, czymś z pogranicza sztuki nowoczesnej i sprzedaży produktu. Nie chcemy, żeby to zabrzmiało zbyt pompatycznie, ale tak właśnie jest, ponieważ w naszej agencji postawiliśmy na robienie rzeczy innych niż wszystkie, czego dowodami są chociażby nasze dotychczasowe działania - napisali przedstawiciele 8k w odpowiedzi na pytania portalu Wirtualnemedia.pl.

Jako dowody wskazują, że w 2013 roku uruchomili system płatności PayWhatYouWant, rok później wprowadzili na rynek napój Super Ruchacz i zorganizowali akcję społeczną Plac Zbawiciela.

Przedstawiciele 8k mają nadzieję, że „społeczeństwo nie będzie aż tak mocno ortodoksyjne, aby linczować ich za jakiś napój, który nikogo nie obraża i którego przecież nie ma obowiązku kupować”. Uważają też, że świadomy konsument głosuje portfelem i tak powinno zostać.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żołnierze Wyklęci - nowy energetyk od producenta Super Ruchacza. „Performance biznesowy”

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozbawiony piSSem
To tu Maciek z konserwy zaraz osłupieje :D
Nie mówiąc już o satyrykach niepokornych :D
Nawet kot szefa zawyje złowieszczo :D
25 10
odpowiedź
User
KiltUra
Nooo, mielili mnóstwo energii skoro potrafili wymordować w pień całe wsie, podpalając domy i mordując "z ręki". Nazwa adekwatna więc do przebiegu historycznego, bo tamtych też "nosiło".
38 19
odpowiedź
User
prawnik
Niesmaczne.
Kala pamięć żołnierzy wyklętych.
Kala pamięć ofiar cywilnych pomordowanych przez niektórych żołnierzy wyklętych.
30 8
odpowiedź
User
MSZ
Kpina. Nie tknę tego.
29 4
odpowiedź
User
QbaZZ
Super Ruchacza?? Naprawdę?
18 1
odpowiedź
User
POLAK
1 sierpnia walnę się na leżaczek w moich slipach z żołnierzami wyklętymi i powstańczą opaską na ramieniu i otworzę sobie puszeczkę tego cuda. Chwała Bohaterom!
23 36
odpowiedź
User
Gutczędż
Powiem tak: to jest KLINICZNy przykład tzw. POLSKIEGO (estetycznego) SMAKU :-)
22 1
odpowiedź
User
Ołowiany Żołnierzyk
Co za chała i prymityw... Idealny produkt dla elitarnych szwadronów obrony cywilnej ministra Płaszczaka....
22 1
odpowiedź
User
qwerty
Każda akcja wywołuje reakcję. #dojna zmiana zaczęła komercjalizację tego tematu eksploatując go do granic możliwości. Tak to się z reguły kończy - trywializacją, ośmieszeniem i komedią.
25 4
odpowiedź
User
gryf124
Jest szum medialny? Jest. A wy co, dalej te swoje kampanie socialmediowe i promocje konsumenckie klepiecie bez efektów?
10 4
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing