SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZPR w górę

Rosną udziały w rynku radiowym ZPR-u a spadają Agory

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie grudzień-luty 2004 udział RMF wyniósł 23,2% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to wzrost o 0,5%. Tymczasem dynamicznie rośnie słuchalność Radia Zet, która wzrosła z 20,8% do poziomu 21,8%. Jest do najlepszy wynik Zetki w historii.

Coraz słabsze wyniki notują dwie największe rozgłośnie Polskiego Radia. "Jedynka" zanotowała spadek z 15,8% do 15,6% a Program Trzeci z 5,2% do 5,1%.

Tymczasem coraz lepsze wyniki osiąga grupa radiowa ZPR a traci Agora.
Udział w rynku

  XII 2003-II 2004 XI 2003-I 2004
Radio RMF FM 23,22% 22,74%
Radio ZET 21,82% 20,84%
PR 1 15,60% 15,76%
PR 3 5,07% 5,24%
ZPR  [25] 5,19% 4,99%
Agora [27] 4,33% 4,80%
Radio Maryja 2,60% 2,66%
Plus [21] 1,91% 1,71%
Ad point [9] 1,15% 1,18%
Radio WAWA 0,70% 0,71%
RADIOSTACJA 0,75% 0,68%
PR 2 0,66% 0,71%
Polskie Radio Bis 0,23% 0,21%

Zasięg dzienny

  XII 2003-II 2004 XI 2003-I 2004
Radio RMF FM 27,89% 27,58%
Radio ZET 26,69% 25,54%
PR 1 16,98% 16,62%
ZPR  [25] 7,22% 6,90%
PR 3 6,39% 6,47%
Agora [27] 5,73% 6,36%
Radio Maryja 4,63% 4,52%
Plus [21] 2,55% 2,41%
Ad point [9] 1,85% 1,84%
PR 2 1,27% 1,30%
Radio WAWA 1,19% 1,27%
RADIOSTACJA 1,14% 1,04%
Polskie Radio Bis 0,55% 0,51%

Fale: 
    Grudzień 2003 : Luty 2004 (wielkość: 23 255)
    Listopad 2003 : Styczeń 2004 (wielkość: 23 221)
Grupy celowe: 
    Wszyscy respondenci:

        Wielkość (nie ważona): 30 017 672

(312 276 przypadków, 100,0% całej próby)

Dołącz do dyskusji: ZPR w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl