SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fixly w dokumentalnej kampanii pokazuje, jak szuka się podwykonawców

Ruszyła druga część kampanii "Zrealizuj swoje plany z Fixly" przygotowana przez Feeders Agency. Występują w niej bohaterki wyłonione w konkursie marki.

Kampania obejmuje 30 sek. video emitowane w serwisach VOD oraz social mediach. W skład kampanii wchodzą także formaty display na największych portalach oraz billboardy sponsorskie emitowane m.in. w TVN i Polsacie.

Fixly wybrało bohaterki kampanii w konkursie

“Zrealizuj swoje plany z Fixly” to prowadzona od wiosny tego roku kampania, pokazująca inspirowane prawdziwym życiem historie użytkowników Fixly. Celem marki jest pokazanie, że z pomocą jej serwisu i aplikacji mobilnej do zamawiania usług, można łatwo i wygodnie znaleźć wykonawców nie tylko od remontów czy napraw, ale też zrealizować swoje marzenia! Bohaterki najnowszej odsłony kampanii zostały wyłonione w konkursie Fixly (Grupa OLX) prowadzonym latem tego roku.

W sumie w konkursie rozdano 5 voucherów o wartości 5000zł, a zadaniem użytkowników było opisać co chcą zrealizować z Fixly. Dwie zwyciężczynie konkursu, Pani Beata z Warszawy oraz Pani Kasia z Radomia, wraz z wykonawcami, których znalazły dzięki Fixly - wystąpiły w najnowszej odsłonie kampanii.

Pani Beata odziedziczyła po swojej babci mieszkanie pełne starych, klimatycznych mebli. Jednym z nich była przepiękna, amerykańska sofa, która wymagała jednak gruntownej renowacji, którą wykonał tapicer.

Pani Kasia z kolei miała marzenie, by otworzyć pracownię neonów. Idealnym miejsce do tego była jej własna piwnica - która potrzebowała jednak gruntownego posprzątania, oraz pomocy projektanta wnętrz i ekipy od montażu mebli. W obu przypadkach pomogli prawdziwi wykonawcy, znalezieni za pomocą serwisu Fixly.

Kampania potrwa do końca listopada.

Filmy wyprodukowało Warsaw Production, a reżyserią zajął się Adrian Dmoch. Za big idea, strategię komunikacji i realizację assetów kampanijnych odpowiada Feeders Agency. Za zakup mediów odpowiada Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Fixly w dokumentalnej kampanii pokazuje, jak szuka się podwykonawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl