Spot pokazuje ucieczkę łasicy przed polującym na nią jastrzębiem. Spadająca z drzewa łasica ląduje bezpiecznie na stojących blisko siebie żubrach, co podsumowuje hasło: „Jeśli przerwa między Żubrami to mała”.
Piwo Żubr od wielu lat jest reklamowane animowanymi spotami o różnych sytuacjach w puszczy z żubrami i dwuznacznymi hasłami nawiązującymi do picia piwa. Poprzednie reklamy ilustrowały hasła „Nie ma jak dwa szybkie Żubry”, „Najlepszy efekt daje wychylenie Żubra” i „Kolej na Żubra”.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją i postprodukcją zajęły się domy produkcyjne Platige Image i OTO Film, a udźwiękowieniem - studio dźwiękowe Juice.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.












