Reklamy pokazują chłopaka podczas nudnego spaceru z psem. Wzięcie pożyczki na Vivus.pl sprawia, że już po 15 minutach bohater może spełniać swoje marzenia. Kampania podkreśla, że tak szybkie zaciągnięcie pożyczki w wysokości do 5 tys. zł jest dostępne dla stałych klientów Vivus.pl.
Przez ostatni rok w reklamach Vivus.pl główną rolę odgrywał bóg przypominający greckiego Zeusa, który pojawiał się w codziennych sytuacjach, żeby pomóc różnym osobom sfinansować zakupy.
- Zmiany naszych kampanii reklamowych są odpowiedzią na ewolucję oczekiwań klientów. Obecnie kluczową grupą docelową Vivusa są ludzie młodzi, którzy poszukują prostych i skutecznych narzędzi do realizacji swoich planów. Wielu z nich chce wyjść poza schematy, żyć w zgodzie ze sobą i swoimi pragnieniami, nie pod dyktando otoczenia. Vivus spełnia ich oczekiwania dzięki ciągłej dostępności online, 15-minutowemu czasowi decyzji pożyczkowej oraz finansowej atrakcyjności naszej oferty. Między innymi z tego powodu, po czterech latach obecności na polskim rynku i zyskaniu ponad miliona klientów, postanowiliśmy skoncentrować się na nowym przekazie, który bezpośrednio odnosi się do najbardziej pożądanych wartości naszej firmy - tłumaczy Katarzyna Jóźwik, dyrektor zarządająca Vivusa.

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 16 lipca. Jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne) oraz internecie.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, która tym samym rozpoczyna obsługę Vivus.pl (poprzednio zajmowała się tym Arip Next). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest.











