Advanced Communication: nowa jakość w komunikacji

Advanced Communication to nowa firma na rynku usług profesjonalnych. Została założona przez grupę doświadczonych menadżerów. Dostarcza Klientom wartości w zakresie komunikacji i usług związanych z rozwojem biznesu. Firma rozwija swoje działania na rynkach różnych krajów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Advanced Communication to firma, która tworzy nową jakość w obszarze komunikacji. Naszą intencją jest nadanie nowego znaczenia pojęciu komunikacja i ukazanie naszym Klientom poprzez doświadczenie w jaki sposób właściwa komunikacja może wpłynąć na rozwój biznesu. Analizując otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne firm i organizacji, dla których pracujemy, a także znając uwarunkowania rynkowe, w których Klienci działają, tworzymy efektywne strategie komunikacji oraz strategie nowo biznesowe. Mają one realny wpływ na rezultaty osiągane przez firmy lub inne współpracujące z nami organizacje – mówi Robert Borowicz, założyciel i CEO firmy Advanced Communication. Prawidłowa i skuteczna komunikacja to także klucz do powodzenia przy procesach nowo biznesowych. Poszukiwanie partnerów biznesowych, poszukiwanie finansowania na realizację przedsięwzięć, utrzymywanie i rozwijanie relacji z bieżącymi klientami, a także pozyskiwanie nowych, procesy związane z fuzjami i przejęciami firm, wejście na nowe rynki znajdujące się poza granicami rodzimych krajów są o wiele efektywniejsze jeżeli organizacja wie z kim i jak się komunikować. Eksperci Advanced Communication w ścisłej współpracy z Klientami przygotowują i wdrażają skuteczne strategie umożliwiające realizację założonych, biznesowych celów – podsumowuje Robert Borowicz.

Profesjonaliści z firmy Advanced Communication budują wartości dla Klientów w takich obszarach jak: komunikacja usług profesjonalnych, komunikacja finansowa, komunikacja funduszy inwestycyjnych, komunikacja korporacyjna, komunikacja produktowa oraz organizacja wydarzeń.

Wspierając działania nowo biznesowe dostarczają usług związanych z następującymi procesami: połączenia organizacji, przejęcia firm i aktywów, integracja połączonych organizacji lub przejętych firm czy aktywów, pozyskiwanie Klientów, wejście z produktami i usługami na nowe w tym zagraniczne rynki, pozyskiwanie finansowania na realizację projektów oraz wyszukiwanie i ustalanie zasad współpracy z biznesowymi partnerami, współpracownikami, czy dystrybutorami.

Robert Borowicz, założyciel i zarządzający Advanced Communication jest doświadczonym profesjonalistą posiadającym bogatą wiedzę z zakresu marketingu i komunikacji oraz rynku finansowego. Realizował z powodzeniem projekty na rzecz klientów na rynkach wielu krajów. W swojej karierze był Dyrektorem Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej na Region Europy Środkowo-Wschodniej w firmie BNP Paribas Real Estate. Kierował Działem Marketingu i PR w polskim oddziale konsultingowej firmy DTZ. Był także Szefem Działu Nieruchomości w agencji PR: Ciszewski Financial Communication. Pracował również w firmie Euro RSCG Sensors (obecnie HAVAS PR Warsaw), w której był odpowiedzialny za obsługę klientów z rynków nieruchomości i finansowego. 

Robert Borowicz ukończył program studiów podyplomowych Real Estate Professional organizowany przez Solvay Brussels School of Economics and Management i Polską Radę Centrów Handlowych. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, na którym ukończył studia ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Studiował także na George Brown College w Toronto, w Kanadzie. 

Więcej informacji na temat Advanced Communication i świadczonych usług: www.advanced.com.pl 

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"