Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-01-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Akcja „Uskrzydlamy 2017” dobiegła końca

Własnoręcznie upieczone i udekorowane pierniki to wspaniały prezent dla najbliższych, ale także osób potrzebujących pomocy. Dowiodła tego bożonarodzeniowa akcja charytatywna „Uskrzydlamy” zainicjowana przez Stowarzyszenie „Dom Aniołów Stróżów”. Słodkie wypieki stały się cegiełkami, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazywany podopiecznym katowickiego stowarzyszenia. Wśród firm i instytucji zaangażowanych w działalność Stowarzyszenia znalazła się Piekarnia Ciastkarnia Kłos oraz firma Green Spoon; laureaci programu promocyjnego „Doceń polskie”.

„Uskrzydlamy” to tylko jeden z projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” z Katowic. Celem działającej od 25 lat organizacji jest pomoc młodzieży i dzieciom ze środowisk zmarginalizowanych oraz osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym, a także ich rodzinom. Stowarzyszenie udziela codziennego wsparcia ponad 120 dzieciom oraz ich rodzinom.

Tylko podczas świątecznej akcji „Uskrzydlamy 2016” udało się zebrać niemal 74 tys. złotych. W przedsięwzięcie zaangażowało się 132 partnerów, łącznie upieczono i udekorowano aż 11000 pierniczków! Środki zebrane podczas edycji „2017” będą przeznaczone dla podopiecznych Stowarzyszenia w Katowicach i Chorzowie. Akcja „Domu Aniołów Stróżów” rozpoczęła się 1 grudnia 2017 roku i trwała do 6 stycznia 2018 roku. 

Tym razem do projektu dołączyło aż 150 partnerów, w tym ponad 30 nowych. Świąteczne kiermasze zorganizowano w 18 miejscach, w ponad 50 lokalizacjach można natomiast kupić kalendarz „Pasja. Prestiż. Potencjał. Katowice – miasto ludzi wolnych”. Dochód z jego sprzedaży również przekazany zostaje Stowarzyszeniu. - Finał akcji zaplanowaliśmy na 25 stycznia 2018 roku, ale już widzimy, że padną rekordy. Jest więcej partnerów, więcej miejsc, gdzie sprzedajemy świąteczne ozdoby, pierniki i kalendarze - mówi Monika Bajka, prezeska stowarzyszenia. 

Informacje na temat przebiegu akcji, wszystkich jej partnerów, a także działalności Stowarzyszenia już teraz można znaleźć na stronie internetowej www.anioly24.pl. 

Wśród darczyńców, którzy wsparli działalność „Domu Aniołów Stróżów” jest Piekarnia Ciastkarnia Kłos. Rodzinna firma z siedzibą w Zabrzu przekazała Stowarzyszeniu produkty spożywcze (mąkę, cukier i masło), które zostaną spożytkowane w kuchni prowadzonej dla podopiecznych organizacji. - To nie pierwsza akcja charytatywna, w którą się zaangażowaliśmy. Staramy się wspierać organizacje działające na Śląsku, zwłaszcza na rzecz dzieci i osób samotnych. Chcemy mieć pewność, że pomoc trafi bezpośrednio do potrzebujących. Cieszymy się, że dzięki programowi „Doceń polskie” mogliśmy dowiedzieć się o działalności Stowarzyszenia; jesteśmy pod wrażeniem jego działania - mówi Małgorzata Kurzyca, reprezentująca Piekarnię Ciastkarnię Kłos.

Firma jest laureatem Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Certyfikatem jakości „Doceń polskie” i tytułami TOP PRODUKT uhonorowano Dżem malinowy oraz Żurek śląski z Kłosa. 

Produkty z oferty firmy, z charakterystycznym logotypem Kłosa trafiły w minionym roku m.in. do uczestników Wigilii dla samotnych organizowanej w Katowicach i Świętochłowicach, a także Domu Samotnej Matki w Katowicach.

W akcję „Domu Aniołów Stróżów” zaangażowała się także firma Green Spoon oraz jej przyjaciele. Producent z Katowic jest znany miłośnikom dobrej kuchni, a jego kluczowy produkt, tj. Zdrowy Olej rzepakowy tłoczony na zimno Green Spoon zdobył godło „Doceń polskie” i tytuł TOP PRODUKT. - Jesteśmy wrażliwi na wszelką krzywdę, tym bardziej gdy cierpią dzieci. Brak możliwości rozwoju najmłodszych, jak i nierówne szanse funkcjonowania dzieci w społeczeństwie to krzywdy, które nas poruszają. Dlatego zaangażowaliśmy się w akcję dobroczynną „Uskrzydlamy”. Przekazaliśmy produkty spożywcze do wypieku pierników, ale na tym nie koniec. Angażujemy się dalej, wspomagając dzieciaki zdrowymi naturalnymi produktami spożywczymi; chcemy budować ich świadomość prowadzenia zdrowego trybu życia, z pewnością będą też warsztaty kulinarne dotyczące zdrowego i smacznego gotowania - mówi Przemysław Mrozik, Prezes Zarządu firmy Green Spoon.

Firma po raz kolejny angażuje się w projekty dobroczynne. Producent wspiera m.in. akcję „Dobro czyni dobro” prowadzoną przez Ambasadora Kulinarnego Polski, Michała Bałazego oraz inicjatywę blogera kulinarnego Big Fat Daddy, Mariusza Kusia pod hasłem „Dobro wraca - podziel się sobą”.

- W zasadzie pomagamy każdego dnia, zarówno prywatnie jak i firmowo: w miarę możliwości środków i czasu. Pomagamy organizacyjnie i produktowo akcjom na rzecz dzieci i osób starszych. Dbamy o zdrowie i świadomość dbania o zdrowie, bo to jeden z filarów naszej działalności - podsumowuje P. Mrozik.

 

* * *

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

www.docenpolskie.pl

www.blog.docenpolskie.pl 

Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Klubu Szefów Kuchni. 

Twórca programu „Doceń polskie” jest  także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. 

 

* * *

KONTAKT:

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

www.docenpolskie.pl

 

Kontakt dla mediów:

Anna Koza

anna.koza@adventure.media.pl

Adventure Media s. c. Agencja Public Relations

www.adventure.media.pl

tel. 780 115 953

tel. 32 724 28 84

fax 32 417 01 70





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ