B2B Online – system dla profesjonalnych dystrybutorów

Pełna automatyzacja procesu ofertowania i zakupów to marzenie szefa każdej firmy dystrybucyjnej. Bez angażowania rozbudowanego działu sprzedaży, telemarketingu i tworzenia niezliczonych ofert można mówić o oszczędnościach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jeśli dodatkowo łączy się to z zadowoleniem odbiorców mamy do czynienia z sukcesem.

B2B Online daje właśnie takie możliwości – pełną automatyzacje procesów – zarówno ofertowania, jak i zakupów oraz możliwość podania różnych cen w zależności od odbiorców – czyli pełną indywidualizacje. To wszystko bez konieczności wdrożenia ponieważ jest to oprogramowanie b2b „w chmurze” – gotowe do użycia po 24 godzinach konfiguracji. System wspomaga sprzedaż hurtową prowadzoną przez producentów, dostawców, importerów, hurtowników czy resellerów. Pełna integracja z systemem magazynowo-księgowym oraz z systemem ERP umożliwia sprawne finalizowanie transakcji oraz czuwanie nad stanem magazynowym. Dodatkowo - dla dystrybutorów i importerów z mniej rozbudowaną ofertą-  jest to najszybsza i najtańsza droga do handlu w Internecie pod własną domeną . Katalogi produktów niezwykle łatwo tworzyć i obsługiwać – zyskując  e-sklep, którego oferta może trafić na Planet B2B. Łatwa jest też integracja z Allegro i Ebay.

B2B Online daje bardzo istotne funkcje z punktu widzenia powtarzalności zakupów. Należy do nich obsługa zapytań ofertowych i wiele koszyków – czyli szansa na tworzenie kilku zapytań. Wiele poziomów cen daje możliwość tworzenia specjalnych ofert dla wybranych odbiorców.

Warto też podkreślić możliwość promocji własnej oferty produktowej. Udostępnianie informacji o charakterze produktowym czy marketingowym w formie elektronicznej jest dziś podstawą szybkiej komunikacji dostawców z odbiorcami. B2B Online pozwala na prezentowanie materiałów promocyjnych – informacji prasowych, banerów reklamowych, a także robienie malingów. Wszelkie materiały marketingowe mogą być łatwo udostępniane i publikowane w internecie za pośrednictwem kanałów RSS, portali społecznościowych, agencji prasowych, portali newsowych etc. Posiadanie bazy materiałów reklamowych pozwala w łatwy sposób udostępniać informacje o nowościach. 

Właściciel systemu ma pełną kontrolę nad dostępem do platformy – wymagając od odbiorców  stosownej autoryzacji . Koszt korzystania z platformy zaczyna się już od 100 zł/m-c. Są dostępne równe wersje językowe i możliwe jest użycie wielu walut.   

Więcej informacji www.b2bonline.pl

Platforma powstała dzięki wsparciu funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Informacje o firmie

B2B Online sp. z o.o. jest dostawcą profesjonalnej platformy do sprzedaży i zakupów hurtowych opartej na technologii cloud computing, czyli gotowych aplikacji "w chmurze" oraz oprogramowania jako usługi - SaaS (software as a service).  Rozwiązania b2b udostępniane są zarówno w formie prywatnej – system STAR B2B do sprzedaży hurtowej, jak i publicznej – portal zakupów hurtowych PLANET B2B.

Projekt  platformy  B2B  Online  jest  współfinansowany  ze  środków  Unii  Europejskiej  w  ramach  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Obsługa PR i prasowa

INDALO Public Relations, ul.Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa

Małgorzata Błachnio, mobile:(+48) 509 047721, e-mail:  malgorzata.blachnio@indalo.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"