Best Western wprowadza zmiany w swoim programie lojalnościowym

Sieć Best Western wprowadza istotne zmiany dla członków programu Best Western Rewards. Zebrane przez nich punkty już nie wygasają, a ich posiadacze mogą je wymieniać w dowolnym momencie. Łatwiej można teraz je również zebrać oraz uzyskać wyższy status członkostwa. Ponadto sieć wprowadza korzystniejsze zasady realizacji punktów, które zostały uzależnione od sezonu.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Program Best Western Rewards powstał w 1988 r. i był jednym z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej. Sieć cały czas pracuje nad zwiększaniem korzyści dla grona jego aktywnych użytkowników, które liczy już ponad 21 milionów osób. Dzięki temu od stycznia br. zebrane w programie punkty już nie wygasają. Użytkownicy programu mogą je wymieniać w dowolnym momencie np. na darmowe noclegi w hotelach Best Western na całym świecie lub na wybrane nagrody, takie jak np. karty Best Western Travel Card czy mile na bilety lotnicze partnerskich linii lotniczych. Ponadto punkty naliczane są teraz za niemal wszystkie oferty dostępne na stronie Best Western.

Sieć wprowadziła również istotną zmianę dotyczącą zasad wymiany punktów na noclegi. Liczba punktów wymaganych do uzyskania bezpłatnego noclegu jest teraz powiązana z typową dla branży sezonowością. Do tej pory wielkość ta była stała w ciągu całego roku. Obecnie w okresach, kiedy poszczególne obiekty są mniej obłożone, nocleg można zarezerwować za mniejszą liczbę punktów. Ponadto od stycznia użytkownicy programu mogą wybierać spośród większej liczby pokoi niż wcześniej.

Zmiany pozytywnie wpłynęły również na zasady przyznawania wyższego poziomu członkostwa w programie. Od stycznia użytkownicy Best Western Rewards otrzymują status GOLD ELITE już po zarezerwowaniu 10 noclegów w danym roku kalendarzowym. Ci, którzy w tym samym okresie dokonają rezerwacji 50 noclegów, otrzymają nowy rodzaj karty – EXCLUSIVE ELITE – dzięki czemu otrzymają m.in. 50% więcej punktów przy dokonywaniu dowolnej rezerwacji. Wszystkim posiadaczom statusów ELITE przysługuje wiele korzyści: premie, możliwość darmowej rezerwacji większego pokoju czy dodatkowe świadczenia w hotelu.

Jednym z głównym celów Best Western jest bycie liderem branży pod względem jakości obsługi klienta. Program Best Western Rewards jest jednym ze sposobów na jego realizację. Nasi pracownicy każdego dnia dbają o zadowolenie gości, dzięki czemu liczba naszych lojalnych klientów stale rośnie. Wprowadzone w Best Western Rewards kolejne pozytywne zmiany mają za zadanie docenienie tych osób i zachęcenie innych do korzystania z programu. Fakt, że korzysta z niego już ponad 21 milionów użytkowników na świecie, najlepiej dowodzi temu, że  bycie stałym klientem Best Western przynosi wymierne korzyści – powiedziała Lilianna Dorotkiewicz, E-Marketing Manager Best Western w Polsce.

Członkostwo w programie Best Western Rewards jest całkowicie bezpłatne a dołączenie do niego jest możliwe m.in. poprzez formularz online. Osoby, które należą do innego programu lojalnościowego z branży hotelarskiej, mogą skorzystać z oferty Best Western Rewards Status Match – No Catch®. Pozwala ona dołączyć do Best Western Rewards zachowując status osiągnięty w poprzednim programie.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu