
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Przyznane podczas kolejnej, XVI już Gali Builder Awards wyróżnienia trafiły w ręce najlepszych. Wśród nich WIŚNIOWSKI z tytułem Budowlanej Firmy Roku 2018 oraz wyróżnienie w kategorii Osobowość Branży dla Krystyny Baran, Prezes Zarządu, związanej z firmą od 27 lat. 24 stycznia 2019 w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyło się uroczyste wręczenie nagród, którego dokonali członkowie Rady Programowej, Naukowej i Recenzenci Buildera. Jury po raz kolejny doceniło dynamiczny rozwój, nowatorską wizję i wysoką pozycję rynkową producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z południa Polski. WIŚNIOWSKI to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek w branży budowlanej. Jako czołowy producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń stosuje strategię dostarczania produktów najwyższej jakości opartej na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych. Warto wspomnieć, że właściciel i założyciel WIŚNIOWSKI – Andrzej Wiśniowski, blisko trzy dekady temu rozpoczął wprowadzać w życie własną strategię rozwoju branży budowlanej, a pierwsze projekty tworzył w przydomowym garażu. Dziś nad perfekcją produktów czuwa ponad 1900 wykfalifikowanych pracowników. Dzięki ich doświadczeniu bramy, okna, drzwi i ogrodzenia zostały docenione nie tylko na rynku polskim, ale również na arenie międzynarodowej, gdzie wciąż podbijają rynki i zyskują kolejnych klientów. „Do największych osiągnięć marki WIŚNIOWSKI w 2018 roku możemy zaliczyć ogromną rozbudowę mocy produkcyjnych. Podwajamy swoje możliwości. Powstają oddzielne fabryki stolarki, ogrodzeń oraz bram garażowych i przemysłowych. Przed nami także ciekawe wyzwania w 2019 roku – chcemy przedstawić społeczeństwu możliwość zakupu produktów synchronicznych w ramach kolekcji Home Incusive – brama, okno, drzwi i ogrodzenie w jednym designie. Pokażemy klientom korzyści płynące z zakupów zintegrowanych, dzięki czemu produkty w całości będą tworzyć spójną architekturę ich domu.” – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI. WIŚNIOWSKI press box


TVN Warner Bros. Discovery

Ringier Axel Springer Polska

WPP Media

Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

TVN Warner Bros. Discovery

WPP Media

WPP Media

Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
