
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Polskie wzornictwo oraz stoisko wystawiennicze docenione na świecie. Kolekcja Brazilian Quartzite i Marmo Thassos/Morocco z konceptu Cerrad x La Mania Home zdobyły nagrody w kategorii Building Materials and Construction Components. Nagrodę otrzymało również stoisko wystawiennicze Grupy Cerrad na Targach Cersaie 2022, w kategorii Interior Space and Exhibition Design. A’ Design Award & Competition to jeden z największych, najbardziej prestiżowych i uznanych konkursów na świecie z dziedziny designu. Rangi konkursowi dodaje fakt, że odbywa się on we Włoszech, które słyną z produkcji pięknych płytek ceramicznych i dobrego designu. Zdobycie nagród symbolizuje nie tylko wyjątkową doskonałość projektową. To także podkreślenie oryginalności i funkcjonalności wprowadzonego na rynek produktu i wyróżnienie dla najlepszych projektów przestrzeni ekspozycyjnych na świecie. – Jesteśmy dumni z tak prestiżowych nagród. Wyróżnienia dla naszych kolekcji oraz stoiska wystawienniczego na arenie międzynarodowej są potwierdzeniem tego, że inwestycja w innowacyjne technologie i wzornictwo ma sens, a polska ceramika może śmiało konkurować z produktami największych producentów płytek ceramicznych na świecie. Wyjątkowa nagroda przyznana za stoisko Cersaie 2022 to również dowód na to, że nasze ekspozycje wystawiennicze są nowoczesne, kreatywne i innowacyjne na skalę światową – mówi Filip Cegłowski, Chief Commercial Officer, Cerrad. - Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze produkty zostały docenione przez kapitułę jury. To dowód na to, że nasze podejście do wzornictwa stanowi doskonałą inspirację dla architektów, projektantów wnętrz i inwestorów – mówi Paweł Smolarek, Chief Product Officer Cerrad, dziękując wszystkim zaangażowanym w tworzenie kolekcji. - Bez wątpienia tak prestiżowe wyróżnienie to dodatkowy faktor rozwoju marki. Jesteśmy dumni, że kapituła konkursu doceniła nowoczesność, oryginalność i jakość naszych projektów. Kolekcje Cerrad x La Mania Home wyróżnia nieoczywista symbioza mody, ponadczasowego designu i wyczucia trendów. To nasze DNA - mówi Joanna Przetakiewicz, Ambasadorka Projektu Cerrad x La Mania Home. A’Design Award & Competition zostało stworzone po to, by promować najlepsze prace designerskie we wszystkich krajach i najróżniejszych dyscyplinach. Podstawowym celem A’Design Award & Competition jest rozwój światowej świadomości i zrozumienia dobrego wzornictwa przez podkreślanie i wyróżnianie najlepszych projektów. A’Design Awards ma też motywować projektantów, firmy i marki na całym świecie do tworzenia wyjątkowych produktów i projektów, które przyniosą korzyści całemu społeczeństwu. Wszystkie zgłoszenia ocenione zostały przez niezależne, międzynarodowe jury składające się z uznanych naukowców, wybitnych przedstawicieli prasy, profesjonalistów w dziedzinie projektowania i doświadczonych przedsiębiorców. Grupa CERRAD press box


TVN Warner Bros. Discovery

Ringier Axel Springer Polska

WPP Media

Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

TVN Warner Bros. Discovery

WPP Media

WPP Media

Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
