Do ogrodu w wielkim stylu

Pracując w ogrodzie nie trzeba rezygnować ze stylu na rzecz funkcjonalności. Teraz w ofercie PROLINE znaleźć można najnowszy sekator nożycowy, który stanowi idealne połączenie tradycyjnego desingu i najnowocześniejszych rozwiązań w kategorii narzędzi ręcznych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sekator nożycowy PROLINE model 40016 to idealne rozwiązanie dla osób, które cenią wyrafinowane wzornictwo i traktują prace w ogrodzie, jako hobby. Wybierając stylowe narzędzia nie musimy już rezygnować z funkcjonalności. – W najnowszym sekatorze PROLINE profesjonalne ostrze wykonane ze stali węglowej połączono z oldskulową drewnianą rękojeścią. Narzędzie to jest bardzo trwałe. Dzięki niemu z łatwością poradzimy sobie z pracami ogrodowymi – mówi Tomasz Syska, Brand Manager marki PROLINE. Jak dodaje ekspert, dzięki ergonomicznemu kształtowi rękojeści sekator nożycowy PROLINE jest bardzo wygodny w użytkowaniu.

Sekator nożycowy PROLINE, dzięki swojemu oryginalnemu designowi będzie idealnie współgrał ze stylistyką nowoczesnego ogrodu i może stać się wisienką na torcie wśród narzędzi ogrodowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami