Do przystanku w 17,9 sekundy? – PZU promuje aktywność fizyczną i zdrowie

Startuje kampania PZU, której celem jest zachęcenie Polaków do ruchu i zmiany trybu życia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem tegorocznej kampanii PZU jest pokazanie jak ważne dla naszego zdrowia są codzienne czynności – wejście po schodach, podbiegnięcie do przystanku, czy spacer po zakupy. Nasza kondycja zależy bowiem nie tylko od liczby godzin spędzonych na siłowni i w fitness clubach, ale od odpowiedniego stylu życia. Kampania PZU w dowcipny sposób zachęca do aktywności, która zabiera bardzo niewiele czasu, a przynosi niespodziewanie wielkie efekty.

Akcja zorganizowana zostanie w dwóch odsłonach. Pierwsza rozpocznie się 31 marca i potrwa do 14 maja. Będzie ona wspierać działania komunikacyjne wokół 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego oraz 15. PZU Cracovia Maratonu. Druga odsłona odbędzie się późnym latem, w dniach 14 – 27 września i będzie zachęcać do udziału w 38. PZU Maratonie Warszawskim oraz 3. PZU Cracovia Półmaratonie Królewskim.

Kampania ma zachęcić Polaków do aktywności fizycznej, a jednocześnie informować o imprezach biegowych wspieranych przez PZU.

Działania komunikacyjne obejmą outdoor, prasę oraz Internet, w tym własne kanały social media. Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów – dom mediowy Starlink.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski