Fuzja przyjemności z TEEKANNE

Sezon zimowy zbliża się do nas wielkimi krokami, więc z chęcią zasiadamy przed telewizorem, popijając ulubioną herbatę. W tym roku Teekanne, we współpracy z Jazz Juniors Festiwal zaprosiło nas do magicznego świata smaków, zapachów i dźwięków, łącząc przyjemność obcowania ze sztuką z najlepszymi smakami herbat.Ostatni weekend w mieście królów polski przebiegał pod znakiem Jazz Juniors Festival, gdzie wschodzące talenty międzynarodowej sceny jazzowej walczyły o tytuły laureatów konkursu. Coroczna impreza odbywająca się w Krakowie jest nie lada gratką dla sympatyków muzyki Louisa Armstronga, Glenna Millera czy Elli Fitzgerald – cztery dni koncertów oraz nocnych jam session pozwalają nie tylko na obcowanie z samą muzyką, lecz także sprzyjają rozmowie oraz poznaniu ulubionych artystów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna edycja była wyjątkowa, a to wszystko za sprawą herbaty Teekanne, której można było spróbować podczas koncertów. Zarówno artyści, jak i goście festiwalu mieli okazję rozkoszować się ulubionymi zimowymi smakami herbat– Winter Time, Magic Moments, Magic Apple, Royal Rum, a także nowością marki Teekanne – bombą owocową – Superfruits.

Teekanne i Jazz Juniors Festival wspólnie stworzyli harmonijną kompozycję – wysublimowane dźwięki oraz niebanalne połączenia smaków – czego chcieć więcej w ten chłodny, jesienny czas?

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję