Havas Worldwide Warsaw z najnowszą kampanią dla Rutinoscorbinu

Rozpoczęła się najnowsza kampania promująca lek Rutinoscorbin produkowany przez firmę GSK Consumer Healthcare. Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu podkreślenie pozycji Rutinoscorbinu jako marki nr 1, która od lat towarzyszy mamom zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym, czyli w czasie występowania typowych dla tej pory roku infekcji, takich jak przeziębienie i grypa.

Przełomowe w najnowszej kampanii w stosunku do poprzednich reklam Rutinoscorbinu jest wyeksponowanie roli ojca, który pod nieobecność żony doskonale radzi sobie z pierwszymi objawami choroby dziecka dzięki zaufanemu i sprawdzonemu lekowi od lat obecnemu w polskich domach.

Kampania wystartowała w sierpniu. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek