Havas Worldwide Warsaw z nową kampanią dla Orange dla Firm

Ruszyła najnowsza kampania Orange dla Firm pod hasłem „Trend na sprzęt”. Kreację komunikującą nową ofertę przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii Orange zachęca firmy do wymiany telefonów na nowoczesne smartfony, oferując dodatkowo tablet z mobilnym internetem. Orange w komunikacji swojej oferty B2B po raz kolejny odwołuje się do bohaterów serialu „Rodzinka.pl” − w najnowszym spocie architekt Boski pomaga wyposażyć szkołę językową. Wszystkie sprzęty są dostępne w promocyjnej ofercie dla firm za 0 zł na start.

Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, radio, prasę oraz  internet. Wspierają ją również dedykowane materiały POS. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy  MEC.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?