Hyper – konkurs dla fanów gier wideo i cyberrozrywki

Z okazji tegorocznej edycji targów E3 – największej imprezy branży gier wideo – Hyper przygotował liczne atrakcje dla miłośników wirtualnej rozrywki. Jedną z nich jest konkurs, w którym można wygrać zestawy nagród!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zabawa rozpoczęła się 13 czerwca na stronie konkurs-e3.hyper.pl i potrwa do 16 czerwca. W tym czasie na graczy codziennie czekają pytania dotyczące gier oraz targów, które odbyły się w Los Angeles. Co zrobić, aby wygrać gadżety Hypera? Wystarczy wykazać się refleksem i jak najszybciej odpowiedzieć poprawnie na jedno z pytań konkursowych, publikowanych w godzinach: 15:00, 18:00 i 21:00 na stronie www.

To jednak nie koniec atrakcji związanych z coroczną wystawą potentatów świata gier, które Hyper przygotował dla swoich widzów. W najbliższy weekend, od 17

do 19 czerwca w godz. 21:00 – 22:30, na antenie pojawi się obszerna relacja z E3. W jej trakcie reporterzy przedstawią oraz skomentują najbardziej spektakularne wydarzenia tegorocznej edycji targów.

Więcej informacji na http://konkurs-e3.hyper.pl/.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami