ING Bank Śląski Gwiazdą Dekady Jakości Obsługi

ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w X edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2017” oraz tytuł „Gwiazda Dekady 2007 - 2017”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na przestrzeni dekady aż osiem razy znaleźliśmy się w gronie firm z różnych branż, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi i poziomu satysfakcji klientów. Cieszymy się, że klienci doceniają naszą pracę i konsekwentne starania w budowaniu dla nich najlepszych rozwiązań. Stawiamy na relacje dlatego razem z klientami tworzymy i doskonalimy naszą ofertę. Nie byłoby to możliwe bez naszych doradców, którzy na co dzień wspierają ich  w podejmowaniu decyzji finansowych i bankowaniu w systemie Moje ING - powiedział Przemysław Furlepa, Dyrektor Banku w ING Banku Śląskim.

W Polskim Programie Jakości Obsługi, liderzy w poszczególnych branżach zostają wyłonieni na podstawie ocen i opinii zgłaszanych przez klientów, przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej. Wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok. 

Polski Program Jakość Obsługi realizowany jest od dziesięciu lat i ma na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach, stanowiąc wsparcie dialogu pomiędzy konsumentami a firmami.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej