ING Bank Śląski „Gwiazdą Jakości Obsługi 2016”

ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w IX edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał prestiżowy tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2016” w kategorii „Banki”. Tym samym po raz siódmy znalazł się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi i poziomu satysfakcji klientów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Cieszymy się, że klienci kolejny raz nas docenili. Wyróżnienie potwierdza, że dla nas liczą się ludzie. Systematycznie pracujemy nad tym, by nasi klienci kontaktując się z nami mieli jak najlepsze doświadczenia. Ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Chcemy ich inspirować i wspierać w realizacji planów - powiedział Przemysław Furlepa, Dyrektor Banku odpowiedzialny za Zarządzanie Relacjami z Klientem, Segmentami i Bankowością Internetową.

W Polskim Programie Jakości Obsługi, liderzy w poszczególnych branżach zostają wyłonieni na podstawie ocen i opinii zgłaszanych przez klientów, przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej. Wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok. 

Polski Program Jakość Obsługi realizowany jest od dziewięciu lat i ma na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach, stanowiąc wsparcie dialogu pomiędzy konsumentami a firmami.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?