INSIGNIA dla marki Total

Agencja INSIGNIA z początkiem września rozpoczęła współpracę z firmą TOTAL, producentem olejów silnikowych. Klient został pozyskany w wyniku działań new business agencji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja przygotowała akcję promocyjną dla sektora B2B skierowaną do handlowców, warsztatów i sklepów specjalistycznych, oraz loterię skierowaną do konsumentów indywidualnych.

Istotnym elementem akcji promocyjnej są także materiały POS przyznawane warsztatom i sklepom za dokonanie zakupu olejów Total i Elf.

Materiały POS zawierają materiały promocyjne zapraszające klientów końcowych do udziału w loterii, w której można wygrać samochód Citroen C3, telewizory Samsung i ubrania F1. Szczegółowe informacje dotyczące loterii znajdują się na stronie www.wygrajztotal.pl.

Dodatkowo, dla punktów dystrybucji olejów został również zorganizowany konkurs fotograficzny na stronie www.zalogamistrzow.pl, w którym można wygrać wspólną jazdę z kierowcą rajdowym – Hubertem Ptaszkiem.

Agencja INSIGNIA odpowiada za opracowanie strategii działań i kreację kampanii, która - obok stworzenia dedykowanych landing pages (www.kierujsiewygrana.pl, www.wygrajztotal.pl i www.zalogamistrzow.pl) – obejmuje przygotowanie kreacji graficznych, key visuali i materiałów POS.

INSIGNIA zorganizowała i czuwa nad przebiegiem loterii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]