Interactive Intelligence wprowadza polską wersję językową aplikacji do analizy mowy w czasie rzeczywistym

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, wprowadził na rynek polską wersję językową aplikacji do analizy mowy w czasie rzeczywistym, Interaction Analyser. Aplikacja umożliwia centrom obsługi klienta lepszy monitoring pracy konsultantów i efektywniejszą ocenę nagrań, co w rezultacie może przełożyć się na zmniejszenie odpływu klientów do konkurencji nawet o 5%.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Interaction Analyzer stanowi część systemu CIC 4.0, wielofunkcyjnej platformy contact center firmy Interactive Intelligence. Aplikacja umożliwia śledzenie treści rozmowy pomiędzy konsultantem a klientem pod kątem wcześniej zdefiniowanych słów lub fraz kluczowych. Interaction Analyzerobejmuje modyfikacje gramatyczne poszczególnych zwrotów, pozwala również na wyodrębnianie wyrazów o podobnej wymowie, ale innym znaczeniu. Po wykryciu danych słów w rozmowie system przesyła taką informację do upoważnionych osób. Funkcja działa w czasie rzeczywistym, dzięki czemu manager centrum kontaktowego ma możliwość szybkiej interwencji - przekazania agentowi wskazówki lub włączenia się do konwersacji dla poprawy obsługi klienta. Oprogramowanie zostało również zintegrowane z modułem nagrywania systemu CIC, co ułatwia efektywne wyszukiwanie nagrań zawierających dane sformułowania. Nagrania mogą służyć ocenie konsultantów lub zostać wykorzystane w celach szkoleniowych.

„Analiza mowy w czasie rzeczywistym to absolutna nowość w branży contact center, jednak budzi ona ogromne zainteresowanie rynku. Wypracowanie odpowiedniego klucza słów i wiążących się z nimi procesów może znacząco ograniczyć ilość skarg i reklamacji klientów, a także kontrolować pracę konsultantów pod kątem kodeksu najlepszych praktyk danego przedsiębiorstwa” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Interaction Analyser sprawdza się szczególnie w firmach z sektorów podlegających silnym uwarunkowaniom prawnym – windykacyjnym, finansowym czy publicznym. Szybkie sprawdzenie rozmów i nagrań pod kątem wymaganych przez prawo sformułowań może zdecydowanie ułatwić pracę przełożonym contact center oraz zapobiec konsekwencjom prawnym sporów sądowych.”

Rozwiązanie Interaction Analyser jest przeznaczone dla średnich i dużych przedsiębiorstw i centrów obsługi klienta. Aplikację w polskiej wersji językowej można nabyć za pośrednictwem lokalnej sieci partnerskiej Interactive Intelligence, a także w sprzedaży bezpośredniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej