IT Company Złotym Partnerem I Biegu Piotra i Pawła

Poznańska firma informatyczna IT Company została Złotym Partnerem I Biegu Piotra i Pawła, który odbędzie się 23 czerwca 2013 nad jeziorem Maltańskim.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Organizatorom Biegu zależy przede wszystkim na popularyzacji biegania, jako najprostszej formy aktywności fizycznej, dostępnej praktycznie dla każdego, a także promocji zdrowego stylu życia. Wydarzenie będzie doskonałą okazją do promocji miasta i kolejny raz zaznaczy jego obecność na biegowej mapie Polski.

IT Company od lat współpracuje z siecią supermarketów Piotr i Paweł w zakresie grafiki reklamowej i realizacji projektów internetowych. IT Company jest autorem koncepcji kilkunastu kampanii promocyjnych, projektu kart rabatowych, systemu sprzedaży koszy okolicznościowych i szeregu innych przedsięwzięć Piotra i Pawła. Tym razem firma zaprojektowała logotyp i stronę internetową Biegu: Strona jest wykonana w oparciu o autorski system CMS IT Company, który pozwala na proste zarządzanie treściami i galeriami.

Zdecydowaliśmy się umieścić stronę na naszych serwerach, by zagwarantować Organizatorom bezawaryjność i bezpieczeństwo. Spodziewamy się dużego ruchu na stronie, ponieważ zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie elektronicznie

– mówi Maciej Pokrzywiński, dyrektor generalny IT Company.

Bieg Piotra i Pawła nie jest jedynym wydarzeniem sportowym, w które angażuje się IT Company. Firma od kilku sezonów sponsoruje także Turnieje Taekwondo o Puchar Burmistrza Kórnika, a pracownicy z powodzeniem biorą czynny udział w rajdach SuperOS i w lidze snookera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"