Jesienna akcja krwiodawstwa w ING Banku Śląskim zakończona

Pracownicy ING Banku Śląskiego zakończyli jesienną akcję honorowego krwiodawstwa. W spotkaniach udział wzięło blisko 100 pracowników, którzy oddali 47 litrów krwi.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach jesiennej akcji krwiodawstwa odbyło się 5 spotkań w Katowicach, Częstochowie i Szczecinie.

Honorowe akcje krwiodawstwa ING stanowią stały element działalności społecznej ING Banku Śląskiego. Organizowane są przez pracowników banku kilka razy w roku, na terenie całej Polski, przy współpracy z Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. W akcjach zorganizowanych w 2014 roku uczestniczyło 178 pracowników banku, którzy oddali ponad 80 litrów krwi.

Społeczna odpowiedzialność biznesu i działania w tym obszarze wspierają realizację celów biznesowych ING Banku Śląskiego. Strategia CSR określa cele, działania oraz mierniki w obszarach relacji z klientami, relacji z pracownikami, działalności na rzecz społeczeństwa oraz działalności na rzecz środowiska naturalnego. Bank znajduje się w składzie pierwszego w Polsce giełdowego indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie - RESPECT Index oraz w elitarnym gronie firm wyróżnionych certyfikatem Top Employer oraz Top Employer Europe. Bank jako jedyna instytucja finansowa został wyróżniony Złotym Listkiem CSR Polityki 2014.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję