Klienci faktorów oczekują szybkich i elastycznych reakcji na ich potrzeby – wyniki...

Bibby Financial Services, niezależna międzynarodowa firma faktoringowa, specjalizująca się w finasowaniu firm z sektora MSP przeprowadziła kolejną edycję globalnych badań oczekiwań klientów wobec firm faktoringowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W trakcie badania pytano o cechy dobrej obsługi faktoringowej, a także oczekiwania klientów wobec firm finansujących należności w dobie spowolnienia gospodarczego.

Wśród najważniejszych elementów, które przedsiębiorcy docenili wymieniono: szybkość i elastyczność reakcji na potrzeby klientów, dotrzymywanie deklaracji ze wstępnych rozmów o finasowaniu działalności, bezproblemową i elastyczną obsługę bieżącą a także dobre rozpoznanie potrzeb klientów. Respondenci zwracali również uwagę na dużą rolę stałego kontaktu z przedstawicielami faktora w trakcie współpracy i szybkie rozwiązywanie bieżących problemów. Istotną rolę odgrywa także bezproblemowy proces wdrożenia procedur księgowych na etapie rozpoczynania współpracy z faktorem.

Elastyczność w obsłudze daje korzyści faktorom

Krzysztof Kuniewicz, Dyrektor Generalny Bibby Financial Services, komentuje: „W wynikach kolejnej edycji naszego międzynarodowego badania widzimy, że w czasie trudnych wyzwań i spowolnienia gospodarczego rośnie poziom oczekiwań klientów stawianych faktorom. Kluczem do sukcesu są elastyczność i zrozumienie potrzeb klientów. W sektorze MSP, który obsługujemy, potrzeba dopasowania oferty do specyficznych potrzeb pojedynczych firm jest szczególnie widoczna. Ale taka postawa daje wymierne korzyści – 89% zadowolonych klientów poleca usługi faktora swoim klientom co w bezpośredni sposób przekłada się na wzrost naszego biznesu. Cieszy nas również bardzo wysoka ocena naszych polskich klientów ”

W sondażu wzięli udział przedstawiciele firm z Europy, USA, Kanady i Azji. W Europie o opinie pytano klientów z Irlandii, Polski, Czech, Słowacji, Szwecji, Niemiec i Francji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"