Kolejna kampania IRR dla RTV EURO AGD

Instytut Rozwoju Reklamy zwyciężył w przetargu na kreację kampanii promującej produkty sieci RTV EURO AGD. W połowie września ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa skierowana do trendsetterów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Klient postawił przed agencją zadanie przygotowania projektu billboardu promującego laptopy marki DELL z wymiennymi obudowami. Kampania skierowana jest do trendsetterów, mobilnych, młodych ludzi, którzy lubią wyróżnić się z tłumu. Motywem przewodnim kampanii jest kameleon, który zmienia kolory wraz ze zmianą swojego stanu fizycznego i emocjonalnego. Możliwość zmiany barwy, która jest także jego formą komunikacji z otoczeniem posłużyła do prezentacji wyróżniającej cechy promowanego modelu laptopa Dell – możliwości zmiany koloru obudowy, na dodatkową, dołączoną do zestawu.

Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. W pracy dla klientów agencja wykorzystuje autorskie narzędzia komunikacyjne. Do brandów obsługiwanych przez agencję  należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Lenovo, Hasco-Lek, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL  i mediach interaktywnych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"