Kotlet.tv na tropie kulinarnych smaków Europy

Szykują się dwa pracowite miesiące dla redakcji multimedialnego serwisu kulinarnego Kotlet.tv. Już w niedzielę 24 lipca małżeństwo Stępniów, założyciele portalu, wyruszyło w podróż dookoła Europy w poszukiwaniu kulinarnych smaków.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Każda kuchnia ma swoje unikalne cechy. Włosi nie obejdą się bez pomidorów, aromatycznego sera i oregano, Francuzi przygotowują posiłki równie piękne, co smaczne, a Hiszpanie nie wyobrażają sobie szybszego dania niż paella. Czy faktycznie? O tym przekonają się Paulina i Michał Stępniowie, założyciele serwisu multimedialnego Kotlet.tv, który już w niedzielę 24 lipca wyruszają w dwumiesięczną wyprawę do krajów Europy.

- Pomysł na podróż dookoła Europy wykluł się tuż po założeniu Kotlet.tv, szczególnie że w Polsce często nie znamy nawet smaków dań sąsiadów, z którymi graniczymy – mówi Paulina. Stąd idea wyjazdu, którego celem ma być przybliżenie Polakom walorów, a może także i wad, kuchni europejskiej.

Jak dodaje Michał: - Co najważniejsze – większość zagranicznych produktów dostępnych jest na półkach w naszych sklepach, więc przygotowanie dania, które zaproponujemy w trakcie pobytu np. w Portugalii, nie powinno stanowić dla naszych czytelników i widzów żadnego problemu.

Plan podróży to ponad 20 miejscowości w najważniejszych i najbardziej ciekawych zakątkach Europy. Podróżnicy zasmakują lokalnych specjałów m.in. w Lizbonie, Paryżu, Porto, Madrycie, Wenecji, Amsterdamie czy Rzymie. Odwiedzą winnice w południowych, czeskich Morawach i udadzą się na lokalny targ w Nicei czy Florencji.

- Chcemy pokazać, że piękne miejsca warto poznać – dosłownie – od kuchni. Wtedy poznajemy też zwyczaje mieszkańców i możemy dowiedzieć się więcej o kulturze danego kraju czy regionu. A dobry smak i wyśmienite aromaty mogą za długo zostać w pamięci – podsumowuje Paulina.

A co na to marketingowiec?

- Na pewno oczekujemy wzrostu rozpoznawalności serwisu w trakcie i po wyprawie. Mamy też nadzieję, że poznanie naszych smaków pozwoli urozmaicić naszą kuchnię, a co za tym idzie przepisy, które codziennie serwujemy naszym czytelnikom i widzom – mówi Paulina.

Jak tłumaczy, przygotowania do wyprawy to kilka miesięcy ciężkiej pracy, szczególnie że w czasie nieobecności w Polsce, portal będzie działał na bieżąco. Codziennie będą pojawiać się nowe propozycje i przepisy z miejsc, które odwiedzą, a także relacje na żywo. – Pokażemy, co jedliśmy, jak wyglądają lokalne przysmaki, a nawet co dobrego można kupić w lokalnym sklepie czy na targu – dodaje Michał.

Patroni medialni i partnerzy – serwisy Dziennik.pl oraz National-Geographic.pl, wydawnictwo Pascal, firmy Kamis oraz Młyny Wodne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski