Lavazza a modo mio na pokazie Agaty Wojtkiewicz

Marka LAVAZZA A MODO MIO została partnerem pokazu najnowszej kolekcji genialnej projektantki Agaty Wojtkiewicz w ramach jesiennej edycji Fashion Week Poland. Jak się okazuje, połączenie mody na najwyższym poziomie oraz wyśmienitej kawy to doskonały pomysł na pobudzenie zmysłów i to nie tylko tych smakowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jesienna edycja Fashion Week Poland to jedno z największych wydarzeń modowych w naszym kraju. Tydzień wypełniony wystawami i pokazami projektantów, zarówno tych znanych i cenionych, jak i tych stawiających pierwsze kroki w zawodzie, z pewnością dostarczy wielu wrażeń.

Pokaz jednej z najzdolniejszych polskich projektantek Agaty Wojtkiewicz, będzie zwieńczeniem łódzkiego Fashion Week. Znamienici goście, zaproszeni na pokaz projektantki, będą mieli okazję skosztowania doskonałej kawy LAVAZZA, która pobudzi ich zmysły i stworzy odpowiedni nastrój w trakcie modowego show. Takie połączenie mody, designu i kawy nie jest przypadkowe. Profesjonalny system LAVAZZA A MODO MIO to efektowne wzorniczo ekspresy oraz wyśmienity smak świeżo palonej kawy LAVAZZA, zamkniętej w kapsułkach. To najszybszy i najprostszy sposób na samodzielne przygotowanie prawdziwego, włoskiego espresso.

„6 a.m.” to tytuł najnowszej kolekcji Agaty Wojtkiewicz, przywodzący na myśl poranek, który wraz z filiżanką przepysznej kawy, w cudowny sposób budzi nas do życia i wprawia w dobry nastrój. Jak zapewnia projektantka, takich emocji doświadczymy w trakcie jej pokazu, już w najbliższą niedzielę, 30 października o godzinie 17:00. Tymczasem już teraz możemy powiedzieć - moda na kawę nieustannie trwa. 

Więcej informacji

Agnieszka Piotrowicz

agnieszkp@bwpr.pl

605 948 341

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"