Lemon Project Partnerem Technologicznym kampanii „Powiedzieć i Rozmawiać”

Lemon Project, świadczący usługi z zakresu produkcji radiowej, telewizyjnej i multimediów, został Partnerem Technologicznym ogólnopolskiej kampanii „Powiedzieć i Rozmawiać”. Kampania prowadzona jest za pomocą niestandardowych narzędzi komunikacyjnych z wykorzystaniem nowych technologii.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

XXI wiek wymaga błyskawicznego przepływu informacji. Bardzo dobrze, gdy ta informacja ma odpowiednią oprawę. W tym wypadku zaproponowaliśmy naszemu partnerowi transmisje on-line, jako najlepsze narzędzie w nowoczesnej komunikacji. – mówi Tomasz Słodki, dyrektor generalny Lemon Project.

W ramach swoich działań CSR-owych Lemon Project realizuje cykl programów radiowych i telewizyjnych. Podczas kampanii odbędą się jeszcze 4 panele dyskusyjne transmitowane on-line w formie debaty telewizyjnej z łączeniami na żywo między różnymi studiami. Kampanię dodatkowo będą wspierać audycje radiowe oraz wypowiedzi ekspertów w formie setek wideo.

Decydując się na wirtualny charakter kampanii nie spodziewaliśmy się, że nowe technologie umożliwią nam przeprowadzenie debaty, która przypomina te pokazywane w telewizji z jednoczesną gwarancją anonimowości pacjentów. – mówi Anna Krawczak ze Stowarzyszenia na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji NASZ BOCIAN, organizatora akcji. „Powiedzieć i Rozmawiać” jest pierwszą społeczną kampanią informacyjną podejmującą otwarcie temat rodzicielstwa dzięki adopcji prenatalnej.

Kampania rozpoczęła się 12 czerwca od konferencji prasowej oraz pierwszego panelu dyskusyjnego transmitowanych na żywo w internecie, potrwa do listopada. Wszystkie transmisje będzie można obejrzeć pod adresem: www.transmisja.net.pl/powiedziecirozmawiac. Materiały audio i wideo będą dostępne w internecie na kanale www.youtube.com/LemonProjectCompany oraz na stronie stowarzyszenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication