Maciej Sikorski został Dyrektorem ds. Sprzedaży w Runmageddonie

Maciej Sikorski, dotychczas pełniący funkcję Senior Account Managera w Havas Sports&Entertainment, objął stanowisko Commercial & Sales Director w Runmageddonie. Do jego zadań należeć będzie koordynacja pracy zespołu sprzedażowego, zajmującego się sponsoringiem oraz współpracą z jednostkami samorządu terytorialnego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Maciej Sikorski ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Ostatnie trzy lata spędził jako Senior Account Manager w Havas Sports&Entertainment. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Wcześniej pracował m.in. w Sport Management Polska, gdzie był odpowiedzialny za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – projektu T-Mobile Ekstraklasy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & Event Managera, był również managerem reprezentacji Polski w rugby.

Runmageddon rośnie w siłę, rozpędza się i wymaga od nas coraz ambitniejszych planów i działań. W tym roku to już 15 wielkich eventów i ponad 50.000 uczestników. Naturalną konsekwencją tego dynamicznego rozwoju jest sięganie po najlepszych specjalistów. Zamierzam zbudować w Runmageddonie jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych teamów na rynku polskiego marketingu sportowego. Maciej jest osobą, która dobrze wpisuje się w tę filozofię. Jego interdyscyplinarne doświadczenie, szerokie kompetencje oraz fachowa wiedza z zakresu marketingu sportowego wnoszą świetną jakość do naszej organizacji. – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

Głównym wyzwaniem dla nowego Dyrektora ds. Sprzedaży będzie rozwijanie i komercjalizacja biznesowego portfolio marki Runmageddon. Maciej Sikorski będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa i współwłaściciela Runmageddonu. Nowy Dyrektor ds. Sprzedaży będzie zarządzał zespołem, w skład którego wchodzi dział sponsoringu oraz dział współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego.

Runmageddon jest niesłychanym doświadczeniem, nie tylko na trasie biegu, ale również w aspekcie biznesowym. Rozwijanie struktur sprzedażowych i komercjalizacja bogactwa urodzaju, jakie niesie ze sobą Runmageddon to fascynujące wyzwanie zawodowe. – mówi Maciej Sikorski.

Struktura organizacyjna Runmageddonu składa się z trzech pionów: eventowego, marketingu i sprzedaży oraz finansowo-administracyjnego. Departament sprzedaży jest jednym z dwóch głównych obszarów w pionie marketingu i sprzedaży, którym zarządza Grzegorz Kita.

Maciej Sikorski jest kolejnym ekspertem, który w ostatnim czasie zasilił szeregi Runmageddonu. W czerwcu bieżącego roku do ekipy Runmageddonu dołączył Piotr Należyty (b. Prezes klubu Trefl Sopot), który objął stanowisko Dyrektora ds. Marketingu.

Kontakt dla mediów:

Grzegorz Kita Wiceprezes Zarządu Mail: grzegorz.kita@runmageddon.pl Kom: +48 601 321 238

Irmina Dzyr-Rainka Biuro Prasowe Mail: i.dzyr-rainka@synertime.pl Kom: +48 514 810 666

_________________________________________________________________________________________________________________

O Runmageddonie

Runmageddon jest największym w Polsce cyklicznym ekstremalnym biegiem przez przeszkody. Zawody odbywają się w ok. 17 lokalizacjach rocznie. W 2016 roku we wszystkich startach wzięło udział ponad 35 tys. osób.

Specyfika tej formy aktywności polega przede wszystkim na dobrej zabawie, ale pozwala też sprawdzić siebie. Dzięki ogromnemu wysiłkowi fizycznemu i psychicznemu, w którym pokonuje się swoje słabości, a dopiero potem rywali, uczestnicy poznają swoje maksymalne możliwości. Mają oni do pokonania różne odcinki trasy z torami przeszkód - wspinają się, czołgają, brną w błocie, skaczą, a także mierzą się z wodą oraz ogniem.

Runmageddon organizowany jest w 5 głównych formułach:

Intro – 3km / 15+ przeszkód

Rekrut – 6km / 30+ przeszkód

Classic – 12km / 50+ przeszkód

Hardcore – 21km / 70+ przeszkód

Ultra – 44km / 140+ przeszkód

Dla osób młodszych przewidziane są dwie formuły dodatkowe (odrębne trasy):

Kids – bieg z przeszkodami dla dzieci w wieku 4-11 lat

Junior – bieg z przeszkodami dla młodzieży w wieku 12-15 lat

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek