mBank otrzymał nagrodę Effie za kampanię mSaver

Brązowym Effie w kategorii bankowość został wyróżniony mBank za kampanię mSaver. - W maju 2012 r., kiedy wprowadzaliśmy ten produkt na rynek, był to zupełnie nowy i nieznany na polskim rynku model regularnego oszczędzania drobnych kwot podczas wydawania - płacenia kartą czy wypłat z bankomatu. W nasze ślady poszła też konkurencja, wprowadzając do oferty podobne produkty – mówi Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej BRE Banku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"To rośnie, jak Pan płaci" - zabawne zdanie pojawiające się w spocie TV oddaje główną ideę produktu i kampanii, której wizualnym symbolem stała się świnka rosnąca po każdej transakcji jej właściciela. - Głównym wyzwaniem było wytłumaczenie mechanizmu programu mSaver w wyróżniający się i atrakcyjny sposób, by pozyskać dzięki niemu 55 tysięcy nowych klientów dla mBanku w samym tylko czwartym kwartale 2012 r.

– Dzięki kampanii łącznie z usług mBanku zaczęło korzystać ponad 63 tysiące nowych klientów. Znacząco wzrosła też świadomość marki. Zbudowaliśmy również imponującą 92-procentową świadomość oferty mSaver wśród klientów mBanku – podkreśla Piotr Jakubowski, ekspert ds. reklamy w mBanku.

– Wprowadzając mSavera staliśmy się trend-setterem na rynku. Dzisiaj tego typu rozwiązania dostępne są też w innych bankach. Na pewno jest to pochodną dużego zainteresowania wśród klientów. Z mSavera i MUltiSavera w mBanku i MultiBanku korzysta już 250 tys. osób, a wartość zaoszczędzonych środków przekracza 400 mln zł -  wyjaśnia Łukasz Gajewski z Departamentu Produktów Oszczędnościowych mBanku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska