Nowa kampania Bohoboco

Duet projektowy Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek prezentuje kampanię swojej kolekcji wiosna-lato 2012. Nową twarzą Bohoboco została Magdalena Jasek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Magdalena Jasek, ognista piękność z agencji FreeModels doceniana na arenie międzynarodowej, została twarzą nowej kolekcji BOHOBOCO. Modelka może pochwalić się bogatym  portfolio. Jej rude włosy, porcelanowa cera i twarz obsypana piegami urzekły już niejednego fotografa. Zauważono ją w świecie mody, gdy pojawiła się w lookbooku ikony Alexandra McQueena.  Niejednokrotnie gościła w sesjach zarówno polskich, jak i zagranicznych najpopularniejszych magazynów mody i regularnie pojawia się na wybiegach Paryża, czy Nowego Yorku. Teraz wzięła udział w sesji do kampanii BOHOBOCO.

BOHOBOCO słynie z minimalistycznych i stylowych projektów. Dzięki wszechstronności projektantów, fascynujące są nie tylko ich kreacje, ale także realizowane przez nich kampanie. I tym razem powstały obrazy pełne pasji i twórczego zapału. Zmysłowe, eleganckie, a wręcz zjawiskowe stylizacje oraz słoneczna oprawa zdjęć wprawiają w zachwyt. Bez wątpienia ich wyrafinowany smak i doskonałe wyczucie stylu sprawia, że Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek umacniają swoją pozycję w gronie najciekawszych polskich projektantów.

„Zależało nam na podkreśleniu naszego stylu i tego tajemniczego ducha, który stoi za naszymi koncepcjami.” – mówi Michał Gilbert Lach z BOHOBOCO – „Temperamentna i fenomenalna uroda Magdy Jasek doskonale wkomponowała się w wizję kreowanej przez nas mody.”

BOHOBOCO stawia na konsekwencję, także w tworzeniu konceptów promocyjnych, dlatego podobnie jak poprzednio zdjęcia zrealizował Marcin Kempski z Ilikephoto, który jest zaangażowany w przygotowanie kampanii BOHOBOCO od początku istnienia marki. Stałym partnerem projektantów jest także marka Estee Lauder.

Fotograf: Marcin Kempski / ilike-photo; Asystent: Grzegorz Skoneczny; Stylizacja: Bohoboco; Make up: Dariusz Kotarski / Estee Lauder; Włosy - Michał Gilbert Lach; Produkcja - Bohoboco & Mikołaj Jazwiecki / ilike-photo; Retusz: Retouch One; Modelka: Magda Jasek / Free Models; Backstage: Michal Kluszczynski / ilike-photo; Backstage makijażowy: Tymoteusz Pieszka / ilike-photo

Więcej informacji udzieli: Agnieszka Kołogrecka agnieszka@bwpr.pl 601 407 033 Agnieszka Piotrowicz agnieszka@bwpr.pl 603 407 044

***

BOHOBOCO to nowoczesny koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lacha. Wiedza, wrażliwość estetyczna i talent sprawiają, że projekty z metką BOHOBOCO spotykają się z uznaniem szerokiego grona odbiorców. Mimo, ze marka jest na etapie rozwoju, łatwo rozpoznać jej charakterystyczny styl. Każdy projekt to odpowiedni balans formy, funkcjonalności, wygody i klasy, dla których bazę tworzą wyselekcjonowane tkaniny i kolory. Styl BOHOBOCO to cosmopolityczna mieszanka stylów charakterystycznych dla najważniejszych stolic mody. W projektach nowojorski luz, miesza się z londyńską awangardą, paryską elegancją i włoskim dolce vita.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych