Nowe sklepy Carrefour Express na stacjach LUKOIL

Carrefour Polska i LUKOIL Polska rozwijają współpracę. W maju i czerwcu powstały kolejne 4 sklepy Carrefour Express na stacjach paliw LUKOIL, co oznacza, że innowacyjny projekt wdrożono już na 26 obiektach LUKOIL w Polsce. Rozwój sieci sklepów franczyzowych Carrefour na stacjach paliw jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku i klientów na tego typu nowoczesny format sklepów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe placówki Carrefour Express powstały na stacjach w Poznaniu (2) oraz w Gdyni i Pruszczu Gdańskim. Współpraca Carrefour i LUKOIL wpisuje się w strategię rozwoju sieci Carrefour, która polega na dostosowaniu wszystkich posiadanych przez firmę formatów do lokalnych potrzeb klienta. Sklepy na stacjach LUKOIL oferują szeroki wybór produktów, nowoczesne placówki handlowe – podobnie jak stacje paliw – czynne są całodobowo. Sklepy Carrefour Express convenience są zawsze blisko klienta i oferują mu produkty o wysokiej jakości w rozsądnej cenie. W sklepach franczyzowych na stacjach paliw można kupić zarówno ciepłe przekąski, pyszne sałatki, jak -i świeże pieczywo oraz warzywa i owoce.

Koncept franczyzowy Carrefour jest uniwersalny i dostosowany do lokalnego rynku – co pozwala na dynamiczny rozwój sieci na terenie całego kraju – zarówno w dużych miastach, jak i na terenach wiejskich. Obecnie w Polsce działa ponad 400 sklepów franczyzowych sieci Carrefour.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator