Nowy layout Security Awareness

Serwis Security Awareness, poświęcony tematyce bezpieczeństwa komputerowego, ma nowy layout. W kolorystyce strony dominują kolory czarny i czerwony.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Serwis Security Awareness prezentuje wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa informatycznego, przeznaczoną dla każdego użytkownika komputera. Znajdują się tutaj m.in. porady związane z bezpiecznym korzystaniem ze sprzętu komputerowego czy ciekawostki ze świata IT. Serwis również buduje wokół siebie społeczność poprzez obecność w social media.

Od niedawna na stronie www.securityawareness.pl można zobaczyć nowe logo odwołujące się w swojej koncepcji do informatyki śledczej, a więc zagadnienia związanego z bezpieczeństwem. Ta zmiana miała na celu wprowadzenie znaku prostego w formie, który łatwiej zapamiętać ze względu na wyraźną kolorystykę.

Zmienił się również nagłówek strony wraz z zakładkami. Dodatkowo na stronie głównej w pasku bocznym pojawiły się nowe elementy, m.in. okno Twittera – kolejnego kanału informacyjnego Security Awareness.

Bardziej widoczny jest również box z filmami Security Awareness. Mają one charakter edukacyjny i w prosty sposób przekazują podstawową wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa informatycznego. Ze strony głównej można również pobrać wersję trial programu antywirusowego firmy F-Secure.

Opisane zmiany można już zobaczyć na stronie Security Awareness. Celem twórców serwisu było nadanie stronie większej przejrzystości, aby użytkownicy mogli się po niej sprawniej poruszać. Uwagi i opinie dotyczące funkcjonowania serwisu można zgłaszać redakcji Security Awareness.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska