Piotr Kobalczyk nowym szefem programowym Radia Koszalin

Piotr Kobalczyk został Dyrektorem Programowym Polskiego Radia Koszalin. Funkcję tę objął 1 października br. Zastąpił Adama Kasprzyka, który będzie koordynatorem nowego projektu Radia Koszalin pt. „Studio Bałtyk TV”, pełniąc także funkcję Zastępcy Dyrektora Produkcji Polskiego Radia Koszalin.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Piotr Kobalczyk to postać w mediach zakorzeniona - w branży od 1991 r. Publicysta związany z tygodnikiem „Do Rzeczy” (Orle Pióro) i Plusem Minusem „Rzeczpospolitej" (Mecom Group, obecnie Gremi Business Communication), do niedawna – jednocześnie - także redaktor, wydawca i komentator w „Głosie Dzienniku Pomorza" (Polska Press Grupa). Wcześniej - w mediach ogólnopolskich (dziennikarz działu krajowego „Rzeczpospolitej" i publicysta tygodnika „Uważam Rze” oraz reporter śledczy TVP1) – i w regionalnych (m.in. „Głos Koszaliński, „Głos Pomorza”, „Dziennik Bałtycki”). W latach 90. m.in. korespondent Radia Zet, komentator m.in. Radia Koszalin i Radia Północ, a także TVR Bryza. W tym czasie w różnych rolach: jako dziennikarz, komentator, publicysta, redaktor, sekretarz redakcji, redaktor naczelny. Jako menadżer mediów – autor koncepcji lokalnego wydawnictwa prasowego i wiceprezes wydawniczej spółki akcyjnej. Laureat II nagrody Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka i Fundacji Batorego w konkursie na najlepszy materiał dziennikarski o korupcji w Polsce (2000 r.).

Rocznik 63. W przeszłości muzyk rockowy, związany ze sceną alternatywną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day